Kilka Killi toledo 1L 1,9 tdi +

Czyli kogo objechaleś, a kogo nie.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Postprzez Bartosz_n » 8 września 2014, o 19:27

No gratki Bartek , dobrze poszło :-) pewnie koleżka się trochę zdziwił :mrgreen:
Bartosz_n
Forumowicz
 
Posty: 728
Dołączył(a): 13 września 2011, o 16:32
Lokalizacja: Warszawa
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9.TDI

Postprzez Bartek26 » 9 września 2014, o 20:11

Bartosz_n napisał(a):No gratki Bartek , dobrze poszło :-) pewnie koleżka się trochę zdziwił :mrgreen:

nie zdziwil sie :) to moj kumpel z pracy i mowilem mu ze do około setki bedzie niewielka roznca ... mialem ostatnio starcie z s6 c5 w tiptroniku i byla podobna sytuacja.
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 588
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

Postprzez Bartosz_n » 9 września 2014, o 20:37

Aha :-). Ale jednak masa robi swoje :-)
Pomyśl co będzie się działo gdy Ci 150-160 kucy cyknie <zygi>
Bartosz_n
Forumowicz
 
Posty: 728
Dołączył(a): 13 września 2011, o 16:32
Lokalizacja: Warszawa
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9.TDI

Postprzez Bartek26 » 9 września 2014, o 20:44

wtedy bede sie trzymal chwile dłuzej :D hehehe planuje jeszcze zrzucic kilka kilo i kupic semi-slicki na kolejny sezon . Może być ciekawie :)
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 588
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

Postprzez Bartosz_n » 9 września 2014, o 21:08

Hehe semi-slick będzie napewno ciekawie :-)
Taki mały OT ale z czego chcesz go jeszcze odchudzic ? :shock:
I jeszcze takie jedno pytanie hamulce w zupełności wystarczają ? Bo ja myślę czy nie kupić dwutloczkowych , można juz w fajnej kasie ogarnąć .
Bartosz_n
Forumowicz
 
Posty: 728
Dołączył(a): 13 września 2011, o 16:32
Lokalizacja: Warszawa
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9.TDI

Postprzez Bartek26 » 9 września 2014, o 21:13

hamulce na razie daja rade-wszystko działa bdb , bebny po pelnej regeneracji na markowych czesciach , auto jest lzejsze od serii o jakies 60kg , ale wpadna z czasem kubły a tylna kanapa , wraz z pułką wylecą .

Na codzien autem jeżdze normalnie , nie popisuje sie zeby te hamulce mi nie pasowały .
Jak się juz ganiam to w takich miejscach zeby było bezpiecznie .
Docelowo plan mam na 280mm z przodu , ale to nie jest rzecz która mi się pali.
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 588
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

Postprzez Bartosz_n » 9 września 2014, o 21:17

Kurde ja najchętniej tez bym wyrzucił kanapę i sobie klatkę strzelił ale niestety nie raz zdarza się , że muszę jechać w komplecie ...
W razie gdybym zmieniał hamulce to wiesz gdzie szukać 280x22 ;-)
Dobra już nie zaśmiecam Ci tematu .
Bartosz_n
Forumowicz
 
Posty: 728
Dołączył(a): 13 września 2011, o 16:32
Lokalizacja: Warszawa
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9.TDI

Postprzez irocket » 9 września 2014, o 21:18

Bartek26, pewnie dobrze byłoby ogarnąć hamulce z ABF-a, tylko chyba nie we wszystkich były takie same, etka online podaje dla ABF 280mm 5x100 z przodu i 226mm z tyłu (też 5x100), a większość ABF jakie są, to mają 4x100, więc nie wiem do końca
Obrazek
Avatar użytkownika
irocket
Sponsor
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 3 sierpnia 2013, o 12:46
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9TDi 1Z

Postprzez strus90 » 14 września 2014, o 00:02

Jak masz hamulce 256 to zmieniasz tylko jarzma i tarcze np z Ibizy GTI lub Passata G60 280mm. Mam taki zestaw w Vento i jest duza roznica, tyle ze musialem zmienic zwrotnice bo u mnie byly hamulce 239mm.
Avatar użytkownika
strus90
Forumowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 29 marca 2011, o 08:12
Lokalizacja: Nasielsk
Car: Daewoo Lanos
Engine: 2.0 Turbo

Poprzednia strona

Powrót do Kille i porażki na drodze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron