toledo 1L tdi+ vs e46 coupe 325

Czyli kogo objechaleś, a kogo nie.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

toledo 1L tdi+ vs e46 coupe 325

Postprzez Bartek26 » 1 kwietnia 2016, o 17:34

piękna pogoda dziś , więc ruszyłem szukać przygód na mieście moim starym parchem :-P
zdarzył się jakiś golf 3 tdi z naklejkami gt które na nic się zdały i mimo że kopcił tak brzydko jak mój to jechał znacznie gorzej , później długo długo nic aż po jakimś czasie wyjechałem na jedyną dwupasmową drogę w Żarach z wypasionymi sygnalizatorami świetlnymi na passach ...
zbliżam się do czerwonego i widzę piękne e46 coupe na glebie i szerokim kapciu , podniecony jak małolat przed mikołajkami dojeżdżam i próbuje odczytać z klapy napisy ... JEST !!!! 325 czyli coś dla mnie pomyślałem " podobno zapier..ala" - tak piszą na forach...

No to dojeżdżam za nim bo obok beemki na pasie jakieś zawalidrogi , ruszył pan z bmw wartko , prętko i ciśnie .... ja w pierwszej chwili jak na prawym zrobiło się miejscę zająłem tor i hebluje mojego tdika do obrotów gdzie w hondzie się już v-tec załącza , tak do onca trojki - czyli jakieś 130 mijam kolege , wbijam 4 osiągam prędkość "autostradową +" i zjeżdżam na jego pas pieczętując triumf parcholedo :-D
hamujemy sobie wspólnie z Panem z cupety i widzę w lusterku jak macha głową coś na znak " jeszcze raz , jeszcze raz panie " a przed nami rondo więc mnie 2 razy namawiać nie trzeba ...
Nawracam więc :570:
wylatujemy znów na tą samą trasę i sytuacja podobna , biemdablju zostaje i dusi się moimi spalinami ... zwalniam więc po drugiej rundzie bo wygrałem przez noukaut i pokazuj przez otwarte okno niczym van diesel w szybkich i wściekłych koledze żeby dojechał do mnie na lewym na pogadanki 8-)
szyby w dół i ja pytam "czy 190 kunia ? "
Pan potwierdza i pyta ile u mnie ...
Ja że jakies 150 bo nie wystrojone i trzeba zrobić program
Pan pyta co to jest to "niewystrojone"
Zlekka mnie zatkało , albo nie usłyszał , albo ja seplenie ... no to powiedziałem że będzie jeszcze moc podniesiona , kciuk w górę i spadam bo przed nami koniec prostej ,rondo
rozjechaliśmy się i wrociłem się pochwalić do chaty bo moje ego uleczone.
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 589
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

toledo 1L tdi+ vs e46 coupe 325

Postprzez Roxon40 » 1 kwietnia 2016, o 20:32

No to faktycznie nokaut. To albo ty masz znacznie więcej niż te 150 KM albo ten pan z BMW myślał że ma 190 KM, skoro taki nokaut :)
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
:one: Jest 154,5 KM i 339,7Nm :582:
:diabelek: EcuProject :diabelek:
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4162
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

toledo 1L tdi+ vs e46 coupe 325

Postprzez Bartek26 » 2 kwietnia 2016, o 06:52

kwestia też tego kto jak ogarnia swoje konie :) jakbym miał setup jak 2 lata temu na 136 koni to bym z nim rowno jechal :-P
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 589
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

toledo 1L tdi+ vs e46 coupe 325

Postprzez damian1314 » 5 kwietnia 2016, o 11:18

Aż się chce podnosić moc w swoim tolku jak się czyta takie posty :-D
Avatar użytkownika
damian1314
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25 maja 2015, o 11:35
Lokalizacja: Kielce
Car: Toledo 1L
Engine: AFN

toledo 1L tdi+ vs e46 coupe 325

Postprzez Bartek26 » 5 kwietnia 2016, o 12:11

u Ciebie jest dosyć łatwo zrobić dobrą moc bo masz afn'a . Jak zdrowy motor to pakuj 216stki , rob program i kolo 140-150koni spokojnie się zakręcisz . A wtedy już 1L lata bardzo przyjemnie .
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 589
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

toledo 1L tdi+ vs e46 coupe 325

Postprzez damian1314 » 5 kwietnia 2016, o 12:16

Póki co w najbliższy poniedziałek oddaje go do blacharza - ma mi zrobić podłogę+progi (to co zardzewiałe wyciąć, wspawać nowe, zakonserwować całość), karoseria maj/czerwiec. Dopiero po blacharce przyjdzie czas na 216-stki i program, wtedy będziemy mogli porównać czasy :D
Avatar użytkownika
damian1314
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25 maja 2015, o 11:35
Lokalizacja: Kielce
Car: Toledo 1L
Engine: AFN

toledo 1L tdi+ vs e46 coupe 325

Postprzez Bartek26 » 5 kwietnia 2016, o 12:27

u mnie odwrotnie znów , na dniach lece wszystko wystroić a później odstawiam auto do blacharza , mam już gościa w Zielonej Górze który robił mojemu kumplowi w subaru blacharkę i podobno dobrze ogarnia tematy , więc u mnie też spód w tym roku będzie jak nowy :-P
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 589
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

toledo 1L tdi+ vs e46 coupe 325

Postprzez damian1314 » 5 kwietnia 2016, o 12:54

Bardzo ciekaw jestem ile wypluje po wystrojeniu :-) Ile Cię kosztuje korekta softu?
Avatar użytkownika
damian1314
Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25 maja 2015, o 11:35
Lokalizacja: Kielce
Car: Toledo 1L
Engine: AFN

toledo 1L tdi+ vs e46 coupe 325

Postprzez Bartek26 » 5 kwietnia 2016, o 12:57

jak będzie płasko moc szła w granicach 160koni (miedzy 3 a 4 tyś obr ) to już będę mega happy , moment chce aby został taki jak teraz, a dogadany jestem że za soft 800zł.
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 589
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

toledo 1L tdi+ vs e46 coupe 325

Postprzez KrystianNh » 21 kwietnia 2016, o 23:58

Mój vw bora 4motion przy 147ps/376nm od 0-16. km/h z bmw e46 sedan 323 170ps dostałem niemiłosiernie do połowy 3biegu jeszcze nie tak wiele pózniej już tylko spaliny jej oglądałem i jak się oddala ;-)

Teraz bora jest po korekcie softu nie miezona ,ale ok. 160ps/350nm w miare płasko i długi moment też bym dostał ,ale by było lepiej troszkę
Launch Control zrobiony system startu z 2700obr/min

SHIFT zrobiony z odcinka nie pamietam dokładnie 4200 czy 4300obr/min (skrócona odcinka na biegach z 4700obr/min do tych obrotów i zmiana biegów moze przechodzic bez sciagania nogi z pedału gazu)

dane z g-techu 0-96km/h ok.8.7-8.8sek
KrystianNh
Forumowicz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 11:58
Lokalizacja: Kraków
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Następna strona

Powrót do Kille i porażki na drodze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron