[ALL] Zmiana koloru auta - jaki lakier ?

Wieksze felgi, spojler, ciemne szyby to wszystko tutaj.

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, Roxon40

[ALL] Zmiana koloru auta - jaki lakier ?

Postprzez Tyber » 17 lutego 2011, o 00:22

Witam.

Patrząc co się robi z moim Toldosławem po zimie to się łapię za głowę.
Progi mam do wymiany bo mam dziurę na wylot koło prowadnicy fotela od pasażera.
Tylne nadkola mi zżera rdza i przerzuca się na drzwi. Tak więc postanowiłem, że na Wiosne, Lato oddam auto do całkowitego lakierowania. Tak więc proszę was o pomoc w dobraniu koloru do mojego Toledo (w grę wchodzi tylko metalik i perła)

Ja mam taką wizję: Całe auto na czarną perłę lub metalic, grill przedni ma bialo emblematy "S" również na biało.
Druga opcja jest taka, żeby auto zrobić na grafitowy metalic lub taki popielaty.

Co wy na to??
Ostatnio edytowano 13 kwietnia 2015, o 11:47 przez Tyber, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Tyber
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 29 grudnia 2010, o 23:26
Lokalizacja: Halemba
Car:
Engine:

Postprzez toledziak95 » 17 lutego 2011, o 10:12

Mam bardzo podobnie, tylne nadkola zżarte, progi do wymiany, podłoga też łatana przeze mnie ale ja już stwierdziłem, że to nie ma sensu... Włożysz w taką reanimację kupę kasy a ruda i tak i tak wylezie...
Avatar użytkownika
toledziak95
Forumowicz
 
Posty: 401
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 21:25
Lokalizacja: Czeremcha/Białystok
Car:
Engine:

Postprzez remiq » 17 lutego 2011, o 13:53

Tyber, zarzuć sobie Phantomschwarz LZ9Y z Audi R8/A8, ale atrapa i emblematy w mat. Albo hardcorowo Electric Orange z palety Forda, albo Kawasaki Candy Burnt Orange :evil:
Można też tak, jak ABF-y latały w tak fiolecik.
A tak na marginesie, to dlaczego uparłeś się na metalik/perłę? Otarcia ciężko się uzupełnia.
Obrazek

Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
remiq
Junior Admin
 
Posty: 2965
Dołączył(a): 4 kwietnia 2009, o 21:55
Lokalizacja: Świętochłowice
Car: Saxo/Passat
Engine: 1,5D TUD5/1,9TDI AJM

Postprzez Tyber » 17 lutego 2011, o 17:17

remiq napisał(a):A tak na marginesie, to dlaczego uparłeś się na metalik/perłę?
Bo mi się podobaja te lakiery. Świecą sie super noca w światlach :) oczywiście jeżeli się dba.
remiq napisał(a):fiolecik.
No w sumie masz racje, fiolet ma czarnym ładnie wygląda :D
Avatar użytkownika
Tyber
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 29 grudnia 2010, o 23:26
Lokalizacja: Halemba
Car:
Engine:

Postprzez Roxon40 » 17 lutego 2011, o 19:57

Zdecydowanie czarny ale bez białego grilla ;-)
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
:one: Jest 154,5 KM i 339,7Nm :582:
:diabelek: EcuProject :diabelek:
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4286
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Postprzez Tomas » 17 lutego 2011, o 20:04

Tyber, a nie lepiej byłoby sprzedać Tolka, dołożyć kasę, którą byś wydał na łatanie blacharki i malowanie fury i kupić innego w zadbanym stanie?
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe" ;)
Avatar użytkownika
Tomas
Sponsor
 
Posty: 815
Dołączył(a): 10 lipca 2008, o 11:29
Lokalizacja: Olsztyn
Car:
Engine:

Postprzez Tyber » 17 lutego 2011, o 20:41

Tomas napisał(a):Tyber, a nie lepiej byłoby sprzedać Tolka, dołożyć kasę, którą byś wydał na łatanie blacharki i malowanie fury i kupić innego w zadbanym stanie?
dostałbym ile za mojego? z 3500tyś? a za pomalowanie dam po znajomości do 1000zł. Oczywiście będzie pomalowany gdy się okaże, że silnik jeszcze posłuży parę lat :).
Avatar użytkownika
Tyber
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 29 grudnia 2010, o 23:26
Lokalizacja: Halemba
Car:
Engine:

Postprzez remiq » 17 lutego 2011, o 21:08

Tomas napisał(a):a nie lepiej byłoby sprzedać Tolka, dołożyć kasę, którą byś wydał na łatanie blacharki i malowanie fury i kupić innego w zadbanym stanie?


Zadbane są droższe, niż jego fura + łatanie i malowanie... Poza tym kupi, i trzeba wywalić na paski, płyny, uszczelki, filtry, rejestrację, ubezpieczenie itp. Do tego dochodzi czas na szukanie zadbanego, oglądanie, czasem daleko i nadaremnie. Warto? Fura jeździ, tylko trochę gnije.

Tyber napisał(a):będzie pomalowany gdy się okaże, że silnik jeszcze posłuży parę lat


Silnik to część zamienna. Jak się rozsypie, to swap i w drogę dalej.

Tyber, nie patrz na opinie typu "nie warto robić blachy". Jesteś tutaj, co znaczy, że Twoje auto jest dla Ciebie czymś więcej, niż po prostu środkiem transportu. Więc narzuć mu jakiś fajny kolorek, fajna felgę i ciesz się nim dalej.
Obrazek

Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
remiq
Junior Admin
 
Posty: 2965
Dołączył(a): 4 kwietnia 2009, o 21:55
Lokalizacja: Świętochłowice
Car: Saxo/Passat
Engine: 1,5D TUD5/1,9TDI AJM

Postprzez Tyber » 17 lutego 2011, o 23:20

remiq napisał(a):Tyber, nie patrz na opinie typu "nie warto robić blachy". Jesteś tutaj, co znaczy, że Twoje auto jest dla Ciebie czymś więcej, niż po prostu środkiem transportu. Więc narzuć mu jakiś fajny kolorek, fajna felgę i ciesz się nim dalej.
Wiem wiem :) ja mam z tym autem związane plany z modami :D. Ale o tym napisze w osobnym temacie o swoim aucie gdy go wypoleruje i zrobie zdj.
Avatar użytkownika
Tyber
Forumowicz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 29 grudnia 2010, o 23:26
Lokalizacja: Halemba
Car:
Engine:

Postprzez Bonbini » 20 lutego 2011, o 15:59

z korozją warto walczyć, samemu w garażu za przysłowiowe grosze ;-) Trzeba tylko mieć cierpliwość przy robocie i trochę smykałki przy majsterkowaniu :-)
Był: viewtopic.php?t=1769
Jest: viewtopic.php?t=9766
Pozdrawiam Toledziako-maniaków :-)
Bonbini
Forumowicz
 
Posty: 955
Dołączył(a): 11 października 2009, o 02:38
Lokalizacja: Gdynia
Car: Był 1L
Engine: 1.9 1Y

Następna strona

Powrót do Optyczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron