[1M] Aluminiowe ringi na zegary

Wieksze felgi, spojler, ciemne szyby to wszystko tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
peter174
Zasłużony
Posty: 634
Rejestracja: 01 sie 2008, 13:24
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Skąd?: Białystok

[1M] Aluminiowe ringi na zegary

Post autor: peter174 »

ja tam juz je mam od pazdziernika 2010 i poki co jest ok .. ;-)
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4497
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

[1M] Aluminiowe ringi na zegary

Post autor: Roxon40 »

No i niestety peter174, nie są takie superaśne. Dostałem je i założyłem i też były za małe więc kropelka zadziałała. Fotek nie daję na razie bo z kumplem robiliśmy polerkę licznika i zostały ślady więc trzeba je usunąć. Efekt jest zajefajny szkoda tylko że nie chcą faktycznie pasować na ścisk :/
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
peter174
Zasłużony
Posty: 634
Rejestracja: 01 sie 2008, 13:24
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASZ
Skąd?: Białystok

[1M] Aluminiowe ringi na zegary

Post autor: peter174 »

a po załozeniu zaginales rant od wewnatrz ? po zagieciu rantu nic nie lata i wszystko jest super docisniete bez koniecznosci uzywania kropelki ... u siebie nie stosowalem zadnych kropelek tylko zapalniczką przygialem rancik ringu i od prawie roku trzyma się ok , nic nie przesuwa się biorac pod uwage dosc twarde zawieszenie i dziurawe drogi 8-) ...
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center]Obrazek[/center]
GangstaMarc

[1M] Aluminiowe ringi na zegary

Post autor: GangstaMarc »

peter174, łatwo powiedzieć...

Ja tak jak pisałem wcześniej nic nie osiągnąłem zaginając brzegi zapalniczką (jak na filmikach) czy czymkolwiek innym. Różnica w średnicy między otworem w zegarach a ringiem była zbyt duża. Na czarnych tablicach ringi wyglądają świetnie... jednak ja rezygnuje z tego moda bo już raz kupowałem nowe zegary, drugi raz wolę się nie bawić z kropelką :(
Awatar użytkownika
koti
Zasłużony
Posty: 1394
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Grójec

[1M] Aluminiowe ringi na zegary

Post autor: koti »

GangstaMarc pisze:wolę się nie bawić z kropelką

Zawsze można zastosować inny klej, dłużej schnący ale mniej parujący. Często opary kleju powodują zabrudzenia na szybce.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4497
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

[1M] Aluminiowe ringi na zegary

Post autor: Roxon40 »

peter174 pisze:a po załozeniu zaginales rant od wewnatrz ? po zagieciu rantu nic nie lata i wszystko jest super docisniete bez koniecznosci uzywania kropelki ... u siebie nie stosowalem zadnych kropelek tylko zapalniczką przygialem rancik ringu i od prawie roku trzyma się ok , nic nie przesuwa się biorac pod uwage dosc twarde zawieszenie i dziurawe drogi 8-) ...


Próbowałem ale to co wystaje do zaginania nie ma nawet 1mm jak zacząłem zaginać to z drugiej strony została szpara i tam zaginanie nic nie pomogło. Są dwie opcje albo słabe ringi albo ty miałeś mniejsze otwory w liczniku :)


koti a te opary z kropelki schodzą po wyschnięciu ??
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
koti
Zasłużony
Posty: 1394
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Grójec

[1M] Aluminiowe ringi na zegary

Post autor: koti »

Roxon40, ja je czyściłem pastą poleską i zeszły. Robiłem tak nie tylko u siebie i dało radę. No chyba że klej ci kapnął to kaplica.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4497
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

[1M] Aluminiowe ringi na zegary

Post autor: Roxon40 »

Ok. Nie, klej nie kapnął tylko gdzie nie gdzie są takie jasne naloty :) Dobra będziemy z kumplem ogarniać temat do końca i dam jakieś foto :)
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
donki10
Forumowicz
Posty: 83
Rejestracja: 03 lut 2012, 14:31

[1M] Aluminiowe ringi na zegary

Post autor: donki10 »

Dzisiaj założyłem swoje ramki , no ale oczywiście efekt marny :(
Po założeniu , musiałem użyć kropelki , no i wszystko fajnie ,.
Po założeniu wszystkiego do kupy i po odczekaniu ok. godziny zaczęły pojawiać się białe naloty na zegarach . Nawet na szybce się pojawiło :(
Wiecie może jak to usunąć ? Bo szkoda kasy na nowe zegary .
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Skąd?: Olsztyn-LW

[1M] Aluminiowe ringi na zegary

Post autor: rafrut6 »

Pasta do polerowania plastiku. Mi Koti zakłądał ringi i tak wyszło tez po odparowaniu kleju. Pisz mu PW to ci doradzi
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
ODPOWIEDZ