[1M] Montaż MBC w 1.9 TDI

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK

[1M] Montaż MBC w 1.9 TDI

Postprzez Szymek08 » 3 stycznia 2015, o 22:58

Chłopaki a co sądzicie o takim ustrojstwie jak MBC. Chodzi mi o sytuację kiedy wpinamy go pomiędzy gruszkę turbo a zawór n75 a nie zamiast zaworu n75. Czy jesteśmy wstanie przesadzić z doładowaniem ze sprawnym map sensorem?
Ostatnio edytowano 13 kwietnia 2015, o 12:53 przez Szymek08, łącznie edytowano 1 raz
Szymek08
Forumowicz
 
Posty: 1680
Dołączył(a): 22 sierpnia 2009, o 17:18
Lokalizacja: Piła
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF+

Postprzez remiq » 4 stycznia 2015, o 01:41

MAP sensora nie oszukasz - wywęszy przeładowanie i złapiesz notlaufa.

W starych silnikach RA/SB/AAZ taki regulator da efekty, bo nie ma elektroniki, tylko śrubki.
Obrazek

Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Avatar użytkownika
remiq
Junior Admin
 
Posty: 2961
Dołączył(a): 4 kwietnia 2009, o 21:55
Lokalizacja: Świętochłowice
Car: Audi 80/Saxo/Passat
Engine: 2,0E/1,5D/1,9TDI

Postprzez Bartek26 » 4 stycznia 2015, o 11:38

jak chcesz kolego podniesc doladowanie bez ruszania softu to wepnij rezystor w map sensor.
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 588
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

Postprzez Szymek08 » 4 stycznia 2015, o 12:31

program już zrobiony ponad dwa lata temu - tylko już nie ma czym jechać bo jak wiadomo człowiek przyzwyczaja się do dobrego :-D
Szymek08
Forumowicz
 
Posty: 1680
Dołączył(a): 22 sierpnia 2009, o 17:18
Lokalizacja: Piła
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF+

Postprzez vwir » 4 stycznia 2015, o 12:58

Bartek26 napisał(a):jak chcesz kolego podniesc doladowanie bez ruszania softu to wepnij rezystor w map sensor.


Zastanawiam się, co to da. Co z tego, że zwiększysz doładowanie, skoro przepływka zmierzy ilość powietrza i do niej dopasuje ilość paliwa. Więc bez wymiany wtrysków na większe to raczej nic nie da. Podobny efekt uzyskasz zmieniając map sensor na 3 barowy. Czytałem o tym, że ludzie tak robili i nie mieli praktycznie żadnego wzrostu mocy. Wprost przeciwnie. Już nie mówiąc o tym, że turbina z AHF nie wytrzyma zbyt dużego doładowania.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Postprzez Szymek08 » 4 stycznia 2015, o 13:13

To ile jest w stanie dać z siebie Turbo z AHF-a? - oczywiście tak aby się nie rozleciało ;-)
Szymek08
Forumowicz
 
Posty: 1680
Dołączył(a): 22 sierpnia 2009, o 17:18
Lokalizacja: Piła
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF+

Postprzez Bartek26 » 4 stycznia 2015, o 13:19

vwir napisał(a):
Bartek26 napisał(a):jak chcesz kolego podniesc doladowanie bez ruszania softu to wepnij rezystor w map sensor.


Zastanawiam się, co to da. Co z tego, że zwiększysz doładowanie, skoro przepływka zmierzy ilość powietrza i do niej dopasuje ilość paliwa. Więc bez wymiany wtrysków na większe to raczej nic nie da. Podobny efekt uzyskasz zmieniając map sensor na 3 barowy. Czytałem o tym, że ludzie tak robili i nie mieli praktycznie żadnego wzrostu mocy. Wprost przeciwnie. Już nie mówiąc o tym, że turbina z AHF nie wytrzyma zbyt dużego doładowania.


niewiem co to da :) nawet mnie to nie interesuje w przypadku tego ahf'a , poradzilem tylko koledze jak to zrobic(zwiekszyc doladowanie). Wiadomo że to drut , ale jego auto - jego mody.

A ile takie turbo dmuchnie ? hmm niewiem czy jest sens bić mocniej niż 1.35 bara.
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 588
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

Postprzez Szymek08 » 4 stycznia 2015, o 13:47

Chłopaki ja tam tylko zapytałem. Mój Tolek jest po programie a żadnego rezystora nie wepnę nigdy w życiu. Jeśli już to zmiana Turbo - mogę kupić po taniości Turbawkę z Nissana 200SX - jest sens?
Szymek08
Forumowicz
 
Posty: 1680
Dołączył(a): 22 sierpnia 2009, o 17:18
Lokalizacja: Piła
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF+

Postprzez remiq » 4 stycznia 2015, o 14:16

Nie ma. Szukaj dmuchawy z VNT. 200SX (silniki CA18DET i SR20DET) miały Garretta T25 z wastegate.
Obrazek

Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Avatar użytkownika
remiq
Junior Admin
 
Posty: 2961
Dołączył(a): 4 kwietnia 2009, o 21:55
Lokalizacja: Świętochłowice
Car: Audi 80/Saxo/Passat
Engine: 2,0E/1,5D/1,9TDI

Postprzez vwir » 4 stycznia 2015, o 21:30

Zależy w jakie koszty i jaką żywotność silnika celujesz. U mnie się skończyło na turbinie z ARL-a i wtryskach 216. Wyszło 170KM i 370Nm. Jeśli celujesz w większą moc to ARL trochę za mały. No i wtryski wtedy minimum 240.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Następna strona

Powrót do Mechaniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron