[ALL] Wywalić katalizator czy nie wywalić?

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK

Postprzez Kitaj » 31 marca 2014, o 01:42

Sony napisał(a):pustą puszkę po katalizatorze


Tylko do środka wstaw rure żeby nie było zawirowywań i dziwnego metalicznego dzwięku ;-)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
Audi A6C5 Quattro 2.8ALG Pb+Lpg "Nocny Pogromca" :evilbat:
------------------------------
Avatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
 
Posty: 2815
Dołączył(a): 1 lipca 2008, o 23:52
Lokalizacja: Okolice Oławy
Car: E46 330xd/A6 C5 2.8
Engine: M57D30/2.8 ALG

Postprzez raven389 » 31 marca 2014, o 14:33

Nom wszystko fajnie.. tylko ze nie mam do czego tej rurki wsadzic :) bo obcenie mam rurke wspawana bez kata dlatego tak myslalem o kupnie tego zamiennika.. włozyc go i po sprawie.. tylko pytanie czy ten zamiennik w tym niby kacie tez ma pelen przelot czy cos w nim tam jest..
Avatar użytkownika
raven389
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 16 lutego 2011, o 23:56
Lokalizacja: Bytom
Car:
Engine:

Postprzez futrosky » 31 marca 2014, o 20:52

Dopisze się jeszcze raz bo mi nikt nie odpisał po poprzednim poście.
Zrobiłem pełny przelot. Kata wywaliłem i tłumnik wywaliłem. Rurka przez cały samochód. Moje pytanie :
Czemu na biegu jałowym nie ma gwizdu ( nie słychać turbo ) tylko powietrze.
Efekt Blow Off jest ale na biegu jałowym tylko powietrze słychac a nie gwizd.
Zerknijcie na efekt tu :
https://www.youtube.com/watch?v=LAzCvL2kIhw

Audi ma ten efekt, i kumpel od Bory też ma.
Czy Seaty mają inne wygłuszenie czy o co chodzi ?
Może coś z turbo ?
Avatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 lipca 2013, o 19:22
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez kornat » 31 marca 2014, o 21:47

Masz zaślepiony EGR? Koledzy od audi i bory również mają zaślepiony EGR?
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez bartek » 31 marca 2014, o 22:02

futrosky, masz turbo w lepszej kondycji...
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Avatar użytkownika
bartek
Sponsor
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 22:12
Lokalizacja: Olsztyn
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez igi84 » 1 kwietnia 2014, o 07:13

Również efekt gwizdu może być spowodowany zawirowaniami powietrza, kolega po regeneracji słyszał gwizd i mu się to nie podobało to oddał ją jeszcze raz i już gwizdu nie słychać.
igi84
Forumowicz
 
Posty: 608
Dołączył(a): 24 maja 2009, o 17:39
Lokalizacja: Gdynia
Car: Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez futrosky » 1 kwietnia 2014, o 13:05

nie mam zaślepionego EGR. Czyli jeżeli u mnie jest efekt na biegu jałowym samego powietrza, a u nich gwizdu to znaczy że oni mają turbine na wykończeniu ?
Bartek piszę że mam lepszą turbine a Igi piszę że nie mam dobrej i taki efekt jest jak jest turbina po regeneracji. Więc jak to jest?
Avatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 lipca 2013, o 19:22
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez kornat » 1 kwietnia 2014, o 13:09

Bo taki gwizd pojawia się przy zaślepionym EGR, wyrąbanej turbinie lub złej regeneracji.
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez damianb193 » 22 kwietnia 2014, o 22:22

No i u mnie dziś poleciał kat. Długo się zbierałem i w końcu znalazła się chwila. Puszka po nim została a w środku jest rura przelotowa. Powiem szczerze że jest ogromna różnica. Stał się zywszy. Autko od początku pobytu u mnie dusiło się często w granicach 4.5 - 5 tys obrotów a dziś to ustapilo. Teraz tylko w niedzielę opchnac kata na giełdzie i za tą kasę tolek dostanie rozrząd. Cena wnętrzności od 950zł do 1200 także same zalety:-D
Mam Seata i czuję się lepszy..
mam Toledo.więc jestem zaje....isty :D
damianb193
Forumowicz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 31 marca 2014, o 23:33
Lokalizacja: Starachowice
Car:
Engine:

Postprzez kamtka » 30 października 2014, o 14:15

Siemanko. W ostatnią sobotę wywaliłem kata no i jak reszta moich kolegów mogę stwierdzić również same zalety. Tolek lepiej się wkręca na obroty, a jeżeli chodzi o to czy zaczął chodzić głośniej to mówię - nie.
Więc wywalać... :evil:
Avatar użytkownika
kamtka
Sponsor
 
Posty: 76
Dołączył(a): 24 października 2014, o 14:20
Lokalizacja: Gdańsk / Kętrzyn
Car: Toledo 1M
Engine: 1.9TDI ASV+

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechaniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron