[ALL] Wywalić katalizator czy nie wywalić?

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK

Postprzez Bartek26 » 10 marca 2014, o 21:16

moze kolega z ARL'a ma pelen przelot ... wywal kata , nie bedziesz żałował.
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 589
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

Postprzez futrosky » 12 marca 2014, o 15:45

Wy panowie macie zrobiony pełen przelot w silniku 1.9 tdi 110 ASV ? Katalizator wywalony i tylny tłumnik wywalony ?
Byłem się dzisiaj dowiedzieć i kosz wyniesie mnie tego 150zł. A w tym wywalenie kata, wspawanie rurki i wywalenie tylnego tlumnika i wspawanie rurki. Efekt ma być genialny czyli gwizd na wolnych obrotach, spust powietrza przy zmianie biegu. I o taki efekt mi chodzi właśnie. Wy też macie tak zrobione ? Czy jakoś inaczej ?
Avatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 lipca 2013, o 19:22
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez haszczu » 12 marca 2014, o 19:02

futrosky, Tak wygląda przelot. Kaspoll może coś powiedzieć na ten temat :D
Jeśli chodzi o przegląd to bez końcowego niestety nie przejdziesz go pozytywnie
Było 1.8 20v AGN 125KM
Jest 1.8 20VT AUQ 180KM

Polary, kubki termiczne i breloki klubowe - PW, tel: 795-952-746
Avatar użytkownika
haszczu
Moderator
 
Posty: 2881
Dołączył(a): 1 marca 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pilzno
Car: Toledo 1M
Engine: 1.8 20VT AUQ

Postprzez futrosky » 12 marca 2014, o 20:08

ale chodzi mi o to jaki efekt będzie bez tylnego też. Mówisz że nie przejdzie ? czyli w łapę trzeba dawać przy przeglądzie ? ;/
Avatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 lipca 2013, o 19:22
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez haszczu » 12 marca 2014, o 20:13

futrosky, Dźwięk bez kata i końcowego jest super. Wywal końcowy, dorób rurę zamias końcowego, nie przyspawuj na stałe tylko zepnij na złączke a końcowy zostaw w domu. Przed przeglądem zdejmujesz rurke, zakładasz na auto końcowy ori i na przegląd a po przeglądzie znowu zakladasz rurę. Szybszy sposób niż przespawywanie za każdym razem
Było 1.8 20v AGN 125KM
Jest 1.8 20VT AUQ 180KM

Polary, kubki termiczne i breloki klubowe - PW, tel: 795-952-746
Avatar użytkownika
haszczu
Moderator
 
Posty: 2881
Dołączył(a): 1 marca 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pilzno
Car: Toledo 1M
Engine: 1.8 20VT AUQ

Postprzez futrosky » 13 marca 2014, o 16:49

haszczu, o widziałeś. Jutro powiem specowi żeby mi tak zrobił. Ale złączka dobrze działa ? Tłumi to dobrze ? Spaliny bokiem nie wylatują ? Uszczelnia ?
takiego efektu potrzebuje :
https://www.youtube.com/watch?v=LAzCvL2kIhw

[ Dodano: 2014-03-13, 15:49 ]
wywaliłem i kata i tłumnik czyli pełen przelot. I wrażenie są piękne :) Ale mam jedno pytanie do was. Spust powietrza jest ładny, ale na biegu jałowym nie m takiego dźwięku jak na filmiku który podałem wyżej. Turbina gwizda jak dodaje gazu, a na biegu jałowym jej nie słychac jak n filmiku. Mam się bać ?
Avatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 lipca 2013, o 19:22
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez LittleJacob » 17 marca 2014, o 23:20

Jeżeli wywale katalizator to pojawi się jakiś błąd? Ogólnie zrobienie całkowitego przelotu to doby pomysł czy raczej nie? Wpłynie to jakoś na spalanie? Kolega ma coś takiego w BMW 3 E90 i całkiem fajny efekt, zostawia dymka ale za to fajnie chodzi :)
LittleJacob
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17 marca 2014, o 18:53
Lokalizacja: Łukowica
Car:
Engine:

Postprzez kornat » 17 marca 2014, o 23:22

Żaden błąd się nie pojawi.
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez raven389 » 30 marca 2014, o 16:30

Witam

Panowie chciałem się dowiedzieć czy warto wstawić z allegro zamiennik katalizatora? wygląda to tak : http://allegro.pl/zamiennik-katalizator ... 83916.html

generalnie kata nie mam od kąt kupilem samochod lecz rozleciala mi sie plecionka i musze ja wymienic.. wiem ze mozna kupic nowa i wspawac za grosze.. lecz ostatnio na przegladzie gosc sie mnie zapytal "gdzie jest katalizator??" na szczescie po odpowiedzi ze nie ma go od kat mam samochod to machnol ręką.. lecz wolałbym unikac na przyszczłosć odpowiedzi na takie pytania.. wiec stad nasuwa mi sie kupno wyzej wymienionego przedmiotu z allegro.. pytanie czy po załozeniu tego zamiennika wszystko bedzie tak jak do tej pory? wie ktos co jest wewnątrz tego "ala katalizatora" wolałbym miec pełny przelot tak jak do tej pory..

Dzięki za odpowiedz
Avatar użytkownika
raven389
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 16 lutego 2011, o 23:56
Lokalizacja: Bytom
Car:
Engine:

Postprzez Sony » 31 marca 2014, o 00:58

raven389, wstaw samą pustą puszkę po katalizatorze i tyle skoro obawiasz się przeglądów. Ja mam już tyle lat normalny przelot w miejscu kata w postaci rurki z kwasówki i nie miałem do tej pory problemów.
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6705
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechaniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron