[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK

Postprzez piotrek148 » 6 marca 2015, o 23:22

vwir napisał(a):Tylko po co kupować nowe sztywne koło? To kawał żelastwa, który niespecjalnie ma się jak zepsuć. A kupując używane koło i nowe sprzęgło wychodzi taniej niż regeneracja.


Dlatego warto pytać :) zawsze ktoś dobrze doradzi :)
Avatar użytkownika
piotrek148
Forumowicz
 
Posty: 254
Dołączył(a): 28 marca 2011, o 21:25
Lokalizacja: Nowa Sól
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 tdi AHF

Postprzez vwir » 7 marca 2015, o 08:40

Dokładnie do tego służy forum :-)
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Postprzez maziarz00 » 7 marca 2015, o 18:27

Witam ja zakupiłem wczoraj komplet; zamach 273c + sprzęgło 1z/g60 (prawie nówka) + śrubki za 200zł. dokupie tylko uszczelniacz na wał i łożysko sprzegła i można zakładać. Jak cos to mam namiary na gościa który bedzie miał takie koła w dobrej cenie.
maziarz00
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11 lutego 2015, o 21:50
Lokalizacja: kraśnik/lubelskie
Car:
Engine:

Postprzez ghul17 » 8 marca 2015, o 08:06

ja tez znalazłem u siebie na szrocie zamach 273c nowe sprzegło sachs 540zł mi mowili albo luk 440 ma ktoś nr uszczelniacza wału? bądz rozmiar moze bym tez wymienił
Ostatnio edytowano 22 kwietnia 2015, o 21:10 przez ghul17, łącznie edytowano 1 raz
ghul17
Forumowicz
 
Posty: 184
Dołączył(a): 23 lutego 2013, o 19:09
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez maziarz00 » 10 marca 2015, o 19:06

Sprzęgło założone 273c +sprzegło 200zł +łożysko luk 40zł+uszczelniacz wału corteco 69zł=319zł :-D
Dobry interes. A sprzęgło idealnie pracuje.
maziarz00
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 11 lutego 2015, o 21:50
Lokalizacja: kraśnik/lubelskie
Car:
Engine:

Postprzez ghul17 » 17 marca 2015, o 13:15

u mnie drozej bo sprzegło nowka 500zł sachs do tego uszczelniasz 95zł tez corteco. ale odradzam uzywki sprzegła ze szrotu. u mnie była robota dwa razy. teraz sie wszystko ładnie klei. i do belgi mozna ruszac byle by coś innego sie nie wysr.....o
ghul17
Forumowicz
 
Posty: 184
Dołączył(a): 23 lutego 2013, o 19:09
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez Marios » 19 maja 2015, o 23:30

Witam,

nademną również wisi wymiana sprzęgła - na luzie coś już zaczyna "rzęźić", po wcisnięciu sprzęgłą przestaje. Pewnie to łożysko wyciskowe, ale też zimą ciężko wchodzi jedynka i dwójka, sprzęgło raczej wysoko bierze, więc jak wymienie to pewnie wszystko. Tutaj pojawiają się pytania:

1. Panowie moglibyście się podzielić (tak z perspektywy lat i kilometrów), jakie są wasze doświadczenia po zamianie dwumasy na jednomasę? Głośniej słychać skrzynie biegów? Ile setek tysięcy kilometrów zrobiliście i jest wszystko w porządku, lub też nie? Zrobilibyście to jeszcze raz?.
2. Jeżeli bym jednak zdecydował bym się na dwumasę, to co muszę dokupić do zestawu LUK'a? Łożysko wyciskowe, śruby, sprzęgło, uszczelniacz na wale, są w zestawie?
3. Może ktoś napisać, też najlepiej z doświadczenia, ile zrobił kilometrów po wymianie dwumasy na dwumasę?
4. Kiedyś słyszałem, że dobrze również jest wymienić wysprzęglik? Czy wysprzęglik mogę również wymienić później, bez demontażu skrzyni biegów?
Ostatnio edytowano 20 maja 2015, o 07:14 przez Marios, łącznie edytowano 1 raz
Marios
Forumowicz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 18 stycznia 2012, o 22:22
Lokalizacja: Wieliczka
Car:
Engine:

Postprzez Kitaj » 20 maja 2015, o 00:00

Marios napisał(a): Czy wysprzęglik mogę również wymienić później, bez demontażu skrzyni biegów?


Możesz bo jest na zewnątrz ale jeżeli jest dobry to nie ma sensu :)

Ja zrobiłem na jednomasie 100 tys ale ja mam włożone valeo i nie polecam wolałbym stare dobre sprzegło z 1Z, nie wiem jak LUK ale ponoć jest różnica miedzy valeo u LUK-iem :)

Marios napisał(a):Jeżeli bym jednak zdecydował się na dwumasę, to co muszę dokupić do zestawu LUK'a? Łożysko wyciskowe, śruby, sprzęgło, uszczelniacz na wale, są w zestawie?

Wszystko zależy od zestawu jaki kupujesz, takie przeważne minimum jest z łozyskiem wyciskowym a dodatkowo możesz dokupić np uszczelniacz na wale. Musisz po prostu sie zapytać w sklepie co jest dokładnie w zestawie :-)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
Audi A6C5 Quattro 2.8ALG Pb+Lpg "Nocny Pogromca" :evilbat:
------------------------------
Avatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
 
Posty: 2815
Dołączył(a): 1 lipca 2008, o 23:52
Lokalizacja: Okolice Oławy
Car: E46 330xd/A6 C5 2.8
Engine: M57D30/2.8 ALG

Re: [1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Postprzez PanBulwa » 3 marca 2016, o 20:34

Jestem po wymianie sprzęgła w asv na jednomas. Drgania przy ruszaniu zmniejszyły się ale to nadal nie to. Pozatym zaraz po złożeniu sprzegło brało przy samej podłodze. Po 2 tygodniach znowu bierze dość wysoko. Czy to normalny obiaw? Być może tylko mi się tak wydaje ale mam wrażenie że drgania wróciły. Może ma ktoś jakiś pomysł co to może powodować takie dolegliwości przy ruszaniu?
PanBulwa
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 grudnia 2015, o 18:12
Lokalizacja: warszawa
Car: 1m
Engine: TDI ASV

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Postprzez Antek1987 » 3 marca 2016, o 21:50

A może masz poduchy do wymiany??
Avatar użytkownika
Antek1987
Forumowicz
 
Posty: 429
Dołączył(a): 16 października 2011, o 22:26
Lokalizacja: Puszcza Mariańska
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 SDI

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechaniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron