[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK

Re: [1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Postprzez PanBulwa » 3 marca 2016, o 22:07

Też o tym pomyślałem, niestety nie bardzo wiem jak zdiagnozować zużytą. Spróbuję odkręcić tę dolną mocowaną do skrzyni i sprawdzę czy objawy się nasiliły.
PanBulwa
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 grudnia 2015, o 18:12
Lokalizacja: warszawa
Car: 1m
Engine: TDI ASV

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Postprzez piotrek148 » 2 kwietnia 2016, o 20:30

Jestem po przejściu z dwumasy na sztywne koło. Po zmianie przejechane moze jakieś 2000 km. Założone sztywne koło Valeo (cały komplet)
Ostatnio zauważyłem że tocząc się bez gazu na 1 lub 2 biegu słychać chrobotanie z okolic sprzęgła. Nie jest jednostajne, tylko takie bardziej falujace.

https://youtu.be/tUbkJkbrdfU
Na filmie najlepiej to słychać od 14 do 18 sekudny

Gdzieś czytałem że na sztywnem kole słychać spręzynki w tarczy sprzęgła. Czy to może być to ??

Dzis nagałem fil z zewnątrz ( sorry za ostrość - lustrzanka nie wyostrzyła obrazu)
https://youtu.be/4eqD7gKgbOI
Te rzegotanie o które mi chodzi najlepiej słychać po wciśnięciu sprzęgła i ponownym puszczeniu.
Avatar użytkownika
piotrek148
Forumowicz
 
Posty: 256
Dołączył(a): 28 marca 2011, o 21:25
Lokalizacja: Nowa Sól
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 tdi AHF

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Postprzez vwir » 4 kwietnia 2016, o 08:18

Ileż można pisać, żeby ludzie nie zakładali Valeo tylko Sachsa... Niestety ale Valeo to nie jest najszczęśliwsze rozwiązanie i prawdopodobnie słyszysz sprężynki na tarczy sprzęgłowej. Obawiam się, że będziesz musiał się nauczyć z tym żyć.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2783
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Postprzez Kitaj » 5 kwietnia 2016, o 15:31

Tak miałem tak samo, na dodatek problemy przy wysprzęglaniu, tyle że ja na valeo zrobiłem 100tyś km zostało zmienione na te z 1Z i problem ustał a ja się głupi tyle lat męczyłem :-|
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
Audi A6C5 Quattro 2.8ALG Pb+Lpg "Nocny Pogromca" :evilbat:
------------------------------
Avatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
 
Posty: 2815
Dołączył(a): 1 lipca 2008, o 23:52
Lokalizacja: Okolice Oławy
Car: E46 330xd/A6 C5 2.8
Engine: M57D30/2.8 ALG

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Postprzez vwir » 5 kwietnia 2016, o 15:47

Koło zostawiłeś z Valeo, czy już komplet wrzuciłeś z 1Z?
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2783
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Postprzez Kitaj » 7 kwietnia 2016, o 00:07

Całość z 1Z włącznie z kołem 273C Koło z Valeo prawdopodobnie nie pasuje ;)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
Audi A6C5 Quattro 2.8ALG Pb+Lpg "Nocny Pogromca" :evilbat:
------------------------------
Avatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
 
Posty: 2815
Dołączył(a): 1 lipca 2008, o 23:52
Lokalizacja: Okolice Oławy
Car: E46 330xd/A6 C5 2.8
Engine: M57D30/2.8 ALG

Poprzednia strona

Powrót do Mechaniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron