[1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK

Postprzez szymekgd » 18 grudnia 2012, o 13:19

remiq, chłodnica paliwa pewnie też się przyda.
Michal
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez remiq » 18 grudnia 2012, o 14:42

szymekgd napisał(a):chłodnica paliwa pewnie też się przyda.

sprzęgło też trzeba by wzmocnić, a jeśli już dłubałby silnik na poważnie, to rozwiert cylindrów na 81 mm pod tłoki od AEL.
Obrazek

Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Avatar użytkownika
remiq
Junior Admin
 
Posty: 2961
Dołączył(a): 4 kwietnia 2009, o 21:55
Lokalizacja: Świętochłowice
Car: Audi 80/Saxo/Passat
Engine: 2,0E/1,5D/1,9TDI

Postprzez Kitaj » 18 grudnia 2012, o 15:24

I razem wyjdzie ponad 10 patyków albo i lepiej czyli u niektórych sięgnie prawie wartość auta... :->

Ale za to satysfakcja 100 razy większa niż po założeniu podświetlanej gałki :-P
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
Audi A6C5 Quattro 2.8ALG Pb+Lpg "Nocny Pogromca" :evilbat:
------------------------------
Avatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
 
Posty: 2815
Dołączył(a): 1 lipca 2008, o 23:52
Lokalizacja: Okolice Oławy
Car: E46 330xd/A6 C5 2.8
Engine: M57D30/2.8 ALG

Postprzez Kaspoll1988 » 18 grudnia 2012, o 16:49

Kitaj, Cięta riposta:D ale w sumie masz racje. Ale to w tedy autko do żywocie ma u Ciebie! W TTC w Krakowie mieli właśnie 90 TDi ALH dobrze zgrzebna na pompie. No ale ślinik pojeździł może 1.5 roku, legitymował się mocą coś kolo 220-225 koni.
Kaspoll1988
Sponsor
 
Posty: 1933
Dołączył(a): 21 czerwca 2010, o 16:52
Lokalizacja: Dobczyce
Car: Seat Leon 1P
Engine: 2.0 TDI

Postprzez kornat » 18 grudnia 2012, o 17:03

Kaspoll1988, to i tak słabo ten był mocniejszy http://www.youtube.com/watch?v=zYYY0VteK1Q :D
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez ramzeseye77 » 18 grudnia 2012, o 17:15

panowie bez przesady ja chce tylko te 160/165 km i żeby silnik dlugo zyl przy takich modyfikacjach :D a dolot i kolektor od arl chyba nie zaszkodza a pomódz mogą :P
Ps.
Bartek ta rura co idzie do turba ma luz ciagniesz ja a ona sobie chodzi wyrwac jej nie wyrwiesz ale czy to tak ma być? bo jak chcialem zrobic program to szukalismy nieszczelnosci i ta rura troche nas zdziwila ze nie siedzi sztywno ...

[ Dodano: 2012-12-18, 16:22 ]
Kitaj autko zostaje mialem troche kasy odlozone jakbym go sprzedal to w cupre leona celowalem ale stwierdzilem że to co odlożylem wpierdziele w tego ;) juz siedzenia od cupry i hamulce 288 od arl czkają na wiosnę :D teraz aby jeszcze progi od ts bo mi ich brakuje przy dokladce od cupryno i najwazniejsze fmic razem z programem ;) bo program mial być na starym intercoolerze ale nie wytrzymywal i dymil strasznie a to chyba nie o to chodzi ;) potem dowale sprzeglo g60 i bedzie moze z silnikiem finito :D potem wezme sie za wnetrze ale to w dalekiej przyszlosci ;d
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
Polecam !
Avatar użytkownika
ramzeseye77
Forumowicz
 
Posty: 329
Dołączył(a): 7 stycznia 2012, o 15:48
Lokalizacja: Działdowo
Car:
Engine:

Postprzez Kitaj » 18 grudnia 2012, o 19:04

I jak już tak mówimy o tuningu to dodam jeszcze od siebie że przydałoby się olej częściej wymieniać przy takich modach ;-) W subaru czy toyotach sportowych to co 5-8 tyś wymieniają a tam są przecież silniki benzynowe w których łatwiej jest uzyskać moce ;-)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
Audi A6C5 Quattro 2.8ALG Pb+Lpg "Nocny Pogromca" :evilbat:
------------------------------
Avatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
 
Posty: 2815
Dołączył(a): 1 lipca 2008, o 23:52
Lokalizacja: Okolice Oławy
Car: E46 330xd/A6 C5 2.8
Engine: M57D30/2.8 ALG

Postprzez kornat » 18 grudnia 2012, o 19:18

ramzeseye77, to jak takie moce to zobacz co ma Antek włożone i się tym sugeruj. Jak faktycznie pompę masz padakę to wiele bym się na niej nie spodziewał.
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez Antek1987 » 18 grudnia 2012, o 19:55

ramzeseye77, tak jak już pisaliśmy na PW kompletuj części i montuj. Ja później planuje jeszcze moją pompę przerobić na hybrydę 11 i chłoniczkę oleju od ARL. Dobrze pompy robią w Nadarzynie ul. Pruszkowska pan Bogdan Podkowiński.
Avatar użytkownika
Antek1987
Forumowicz
 
Posty: 429
Dołączył(a): 16 października 2011, o 22:26
Lokalizacja: Puszcza Mariańska
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 SDI

Postprzez remiq » 18 grudnia 2012, o 21:50

Trochę się rozpędziliśmy z tymi pomysłami, ale jak widać jest to silnik, który ma potencjał, ale i jest w nim dużo do zrobienia :D
Obrazek

Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Avatar użytkownika
remiq
Junior Admin
 
Posty: 2961
Dołączył(a): 4 kwietnia 2009, o 21:55
Lokalizacja: Świętochłowice
Car: Audi 80/Saxo/Passat
Engine: 2,0E/1,5D/1,9TDI

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechaniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron