[1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK

Re: [1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Postprzez kornat » 8 kwietnia 2016, o 15:32

Jak będzie miał wszystko to w sumie zakłada P&P. Koszt całego pasa przedniego to pewnie ok. 1000zł + węże dojdzie parę stówek, a swój pas sprzedaż za ok. 450zł
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Re: [1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Postprzez Roxon40 » 8 kwietnia 2016, o 15:35

Aha no to w sumie nie mam się co bawić bo do tego nie będę wymieniał "połowy przodu" W takim razie nie ma się co spieszyć na już mi to nie potrzebne. Myślałem, że skoro auta podobne to będzie mniej z tym zabawy. Mogę mieć IC z rurkami i wężami wyjęty z ARL ale skoro trzeba jeszcze do tego pas przedni inne chłodnice to koszt przerośnie cene FIMC.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
:one: Jest 154,5 KM i 339,7Nm :582:
:diabelek: EcuProject :diabelek:
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4158
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

[1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Postprzez strus90 » 8 kwietnia 2016, o 18:06

Ale cooler z ARL szalu nie robi, do tego jeszcze te zlaczki...
Daewoo Lanos 249km/329nm
Daewoo Leganza 209km/243nm
Avatar użytkownika
strus90
Forumowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 29 marca 2011, o 08:12
Lokalizacja: Nasielsk
Car: Daewoo Lanos
Engine: 2.0 Turbo

[1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Postprzez Roxon40 » 8 kwietnia 2016, o 18:15

Szału pewnie nie robi ale moja moc też nie jest jakaś mega, żeby jakoś specjalnie inwestować grubą kasę w FMIC, zresztą lato pokaże na ile będzie obecny IC dawał radę. Chciałem wziąć, bo za małą kasę i myślałem że bez rzeźby podejdzie, ale jak nie to na razie dam sobie spokój i będę myślał nad FMIC.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
:one: Jest 154,5 KM i 339,7Nm :582:
:diabelek: EcuProject :diabelek:
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4158
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

[1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Postprzez Bartek26 » 8 kwietnia 2016, o 22:48

zrob sobie nawet najmniejszy fmic z http://www.fmic.pl 550x140x65mm , do tego kilka silikonowych kolanek i kawałek nierdzewki i zamkniesz się w 700zł a auto nie tylko latem będzie jechało bez puchniecia ale i zimą i nocą poczujesz rożnice w stosunku do tego co jest teraz.
Z tym wrzucaniem fmic'a do auta to nie trzeba się bać , jak masz zaplecze i zapał do dłubania to sam sobie to ogarniesz.
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 589
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

Poprzednia strona

Powrót do Mechaniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron