[1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK

[1M] Intercooler FMIC - zmiana na wydajniejszy

Postprzez ramzeseye77 » 17 grudnia 2012, o 21:19

Witam .
Zakladam temat kwesti intercoolera ponieważ na wiosnę chce zalożyć fmic i mam pare pytań odnosnie polepszenia przepływu powietrza w silniku .
W moim alh 90km (teraz 140km wtryski 216bosio + turbo arl) chcę wymienić kolektor ssacy na ten z arl , dodatkowo cały dolot do turbo arl na koniec przed zalożeniem fmic i programem zalożyć map sensor z arl . Co polecacie jeszcze zrobić aby wyszlo to jak najlepiej . Czekam na odpowiedzi bo doi wiosny chce się odpowiednio przygotować ;)
Ostatnio edytowano 13 kwietnia 2015, o 12:38 przez ramzeseye77, łącznie edytowano 1 raz
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
Polecam !
Avatar użytkownika
ramzeseye77
Forumowicz
 
Posty: 329
Dołączył(a): 7 stycznia 2012, o 15:48
Lokalizacja: Działdowo
Car:
Engine:

Postprzez remiq » 17 grudnia 2012, o 22:12

hmmm... porting głowicy polecam. A z prostszych rzeczy, to dobry filtr powietrza i doprowadzić zimne powietrze jakoś z zewnątrz, bo pucha jest zabudowana dość głęboko w komorze silnika. Nie wiem dokładnie, gdzie ma wlot, ale zawsze można pociągnąć rurę np. od zderzaka.
Obrazek

Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Avatar użytkownika
remiq
Junior Admin
 
Posty: 2964
Dołączył(a): 4 kwietnia 2009, o 21:55
Lokalizacja: Świętochłowice
Car: Audi 80/Saxo/Passat
Engine: 2,0E/1,5D/1,9TDI

Postprzez kornat » 17 grudnia 2012, o 22:15

Jak zakładasz dolot z ARL to musisz się liczyć, że musisz założyć również przepływkę z ARL jak i górną część filtra powietrza albo przerobić obecną. Moim zdanie szkoda zachodu na doprowadzanie zimnego powietrza do puszki z filtrem jeżeli się zakłada FMIC.
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez ramzeseye77 » 17 grudnia 2012, o 23:02

czyli fmic zalatwi sprawe na seryjnych gratach?

[ Dodano: 2012-12-17, 22:07 ]
porting glowicy powazna sprawa robią gdzieś takie coś i ile to kosztuje u goscia co sie na tym zna ...
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
Polecam !
Avatar użytkownika
ramzeseye77
Forumowicz
 
Posty: 329
Dołączył(a): 7 stycznia 2012, o 15:48
Lokalizacja: Działdowo
Car:
Engine:

Postprzez kornat » 17 grudnia 2012, o 23:16

ramzeseye77 napisał(a):czyli fmic zalatwi sprawe na seryjnych gratach?

Na seryjnych to co masz na myśli? Zacznijmy od tego w jakie moce celujesz?
P.S. Nie sprzedajesz autka? Bo kiedyś chyba na aukcji go widziałem.
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez Antek1987 » 18 grudnia 2012, o 00:14

Porting głowicy i ogólnie fmic mogą Ci zrobić w CTR Zabrze, sam miałem oddać tam autko do modyfikacji ale potrzebne mi było.
Avatar użytkownika
Antek1987
Forumowicz
 
Posty: 429
Dołączył(a): 16 października 2011, o 22:26
Lokalizacja: Puszcza Mariańska
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 SDI

Postprzez bartek » 18 grudnia 2012, o 09:34

Twoja pompa i tak trzyma wszystko za dupę, jak jej nie wymieniasz to po co te doloty i "prtingi"?
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Avatar użytkownika
bartek
Sponsor
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 22:12
Lokalizacja: Olsztyn
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez szymekgd » 18 grudnia 2012, o 09:50

No i bartek sprowadził kolegę na ziemię :-D
Michal
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez regii.kr » 18 grudnia 2012, o 10:49

pompa jest najważniejsza bez pompy nie pojedzie ;-)

[ Dodano: 2012-12-18, 09:51 ]
jak chcesz robić moc to kute tłoki zamów jak głowicę będziesz robił to wymienisz razem z nią :-)
Avatar użytkownika
regii.kr
Sponsor
 
Posty: 903
Dołączył(a): 12 sierpnia 2009, o 19:47
Lokalizacja: Kraków
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez remiq » 18 grudnia 2012, o 13:02

regii.kr napisał(a):ak chcesz robić moc

wtedy trzeba grubo iść:
- obróbka głowicy (olewana przez wszystkich)
- wałek sportowy (też mało kto zakłada)
- pompa z sekcją 11mm
- seryjne tłoki wytrzymają
- wtryski Race .260
- duży FMIC
- dodatkowa chłodnica oleju
- dobre strojenie
- wydech min. 2,5"
- sportowy filtr powietrza
Obrazek

Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Avatar użytkownika
remiq
Junior Admin
 
Posty: 2964
Dołączył(a): 4 kwietnia 2009, o 21:55
Lokalizacja: Świętochłowice
Car: Audi 80/Saxo/Passat
Engine: 2,0E/1,5D/1,9TDI

Następna strona

Powrót do Mechaniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron