[ALL] SWAP hamulców

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK

Postprzez igi84 » 12 sierpnia 2014, o 21:14

otóż to właśnie kolega bartek, ma w 100% rację, ja hamulce zrobiłem przed mocami bo i mi nie wystarczały nawet w serii ori, skuteczność hamowania jest znacznie lepsza u mnie są jak przeczytałeś temat to 312/256 i jak dla mnie rewelacja, co do kosztów przy swapie dochodzą jeszcze zaciski z jarzmami no i oczywiście cały set tarcze klocki, które adekwatnie będą droższe niż Twoje.
igi84
Forumowicz
 
Posty: 608
Dołączył(a): 24 maja 2009, o 17:39
Lokalizacja: Gdynia
Car: Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez seeker84 » 23 listopada 2014, o 23:27

Będę zmieniał hamulce z 280 na 312 przód.
Zastanawiam się, czy trzeba zmieniać też tył na 256?
Czy wystarczą standardowe 232 z tyłu razem z 312?
Jest duża różnica po zmianie na 256 tył w porównaniu z 232?
seeker84
Sponsor
 
Posty: 535
Dołączył(a): 27 października 2012, o 19:06
Lokalizacja: Kalisz
Car:
Engine:

Postprzez Roxon40 » 24 listopada 2014, o 02:28

U mnie tak teraz jest. Generalnie jedno co zauważyłem to, to że auto jakby bardziej nurkuje przy hamowaniu. Nie jest to jakoś uciążliwe, ale jednak to zauważyłem z tym, że może być to spowodowane zawieszeniem jakie mam.

Osobiście planuję w późniejszym terminie założyć z tyłu 256, ale nie jest to inwestycja na już.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
:one: Jest 154,5 KM i 339,7Nm :582:
:diabelek: EcuProject :diabelek:
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4139
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Postprzez deejay-13 » 24 listopada 2014, o 13:06

Orientuje się ktoś czy są jakieś większe pompki hamulcowe do Toledo. Obawiam się że obecne nie ogarną 4-tłoczka z przodu i dużych zaciskow z tyłu.
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Avatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
 
Posty: 435
Dołączył(a): 14 listopada 2012, o 17:15
Lokalizacja: Krosno
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 2.3 V5

Postprzez Roxon40 » 24 listopada 2014, o 15:21

No to pewnie z Cupry powinna dać radę.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
:one: Jest 154,5 KM i 339,7Nm :582:
:diabelek: EcuProject :diabelek:
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4139
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Postprzez deejay-13 » 24 listopada 2014, o 18:52

Katalog podaje ze Cupra ma taką samą, jedyne co znalazłem to że pompa o nr 1J1614019C ma większą średnice tylko nie idzie tego znaleźć.
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Avatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
 
Posty: 435
Dołączył(a): 14 listopada 2012, o 17:15
Lokalizacja: Krosno
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 2.3 V5

Postprzez seeker84 » 25 listopada 2014, o 09:51

Roxon40 napisał(a):U mnie tak teraz jest. Generalnie jedno co zauważyłem to, to że auto jakby bardziej nurkuje przy hamowaniu. Nie jest to jakoś uciążliwe, ale jednak to zauważyłem z tym, że może być to spowodowane zawieszeniem jakie mam.

Osobiście planuję w późniejszym terminie założyć z tyłu 256, ale nie jest to inwestycja na już.


Ok dzięki :)
Może w przyszłości zmienię tył na 256... zobaczymy.
seeker84
Sponsor
 
Posty: 535
Dołączył(a): 27 października 2012, o 19:06
Lokalizacja: Kalisz
Car:
Engine:

Postprzez vwir » 25 listopada 2014, o 10:02

deejay-13 napisał(a):Katalog podaje ze Cupra ma taką samą, jedyne co znalazłem to że pompa o nr 1J1614019C ma większą średnice tylko nie idzie tego znaleźć.


Ona ma 23,8. Większość tolków 5P/golfów V na takich jeździ. Może właśnie pompa z golfa V spasuje do 1M (musiałbym dokładnie obejrzeć, bo mam alteę w rodzinie).
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Postprzez deejay-13 » 25 listopada 2014, o 10:12

vwir, właśnie we wszystkich modelach jest 23,8. Tak podaje etka online. Jeśli możesz to sprawdź tą pompę.
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Avatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
 
Posty: 435
Dołączył(a): 14 listopada 2012, o 17:15
Lokalizacja: Krosno
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 2.3 V5

Postprzez vwir » 25 listopada 2014, o 10:25

Nie we wszystkich. Przekonałem się, bo właśnie u mojego ojca jest 22,2, tak jak w starszych modelach. Właśnie zerknąłem na golfa IV 1.8T i tam też jest 23.8. A to już powinno pasować P&P. Tutaj masz pompę: http://allegro.pl/audi-a3-golf-iv-leon- ... 74203.html

A tak swoją drogą, etka podaje, że 1M też ma 23,8. Jesteś pewien, że masz 22,2?
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechaniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron