Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

[ALL] SWAP hamulców

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
Awatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 14 lis 2012, 16:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Skąd?: Krosno

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: deejay-13 »

Bedzie pasowalo, Cupra R ma naped przod wiec tyl zostaje bez zmian
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
seeker84
Forumowicz
Posty: 535
Rejestracja: 27 paź 2012, 19:06

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: seeker84 »

Dzięki :)

[ Dodano: 2014-12-11, 12:38 ]
Mam jeszcze jedno pytanie.
Hamulce 256 mogą być z kombii np. od chyba Octavii RS kombii?
Awatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 14 lis 2012, 16:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Skąd?: Krosno

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: deejay-13 »

Tak mogą być
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
seeker84
Forumowicz
Posty: 535
Rejestracja: 27 paź 2012, 19:06

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: seeker84 »

Dzięki :)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: Sony »

Orientujecie się czy do Tolka 1M podejdą hamulce od Audi TT 8N BAM APX 312mm 256mm ? Znalazłem komplet bez zwrotnic za 700zł, więc cena chyba spoko (?)
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3122
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: DzieX »

Z tego co wiem to tak, ale ja bym szukał wersji 334 z wielkim dwutłokowym zaciskiem, takich jak u siebie włozyłem.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: Sony »

Przód będzie ok, ale problem tej natury, że z Quattro jest zestaw i tył bez przeróbek nie podejdzie.
Cena wg mnie dobra jakby ktoś szukał: https://www.olx.pl/oferta/audi-tt-8n-sw ... BX654.html :)

DzieX no bez przesady 334mm to już wersja od CupryR, a gdzie mi z mocą do niej :lol: ;)
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3122
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: DzieX »

Lepiej mieć zapas. Zwłaszcza, że jestem pewien dalszych modów.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: Sony »

DzieX zgoda zapas mieć zawsze warto, jednak koronnym argumentem jest budżet. Za klocki ATE (zwykłe) na przód w wersji 334mm trzeba zabulić ponad 2k.

Za komplet ATE PD 312/256mm z ceramicznymi klockami na przód i tył trzeba dać jakieś ~1400zł :)

Aż takie dalekosiężne te mody nie będą, żeby pod 300KM sięgały, choć stał u mojego tunera Tolek totalny sleeper ASZ legitymujący się mocą 292KM :mrgreen:
Tam to chyba coś pokroju 354mm siedziało i nie powiem, bo karpia strzeliłem niezłego :lol: :roll:
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3122
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

[ALL] SWAP hamulców

Post autor: DzieX »

Nie trzeba kupować od razu ATE ;) Ja nie dałem tyle za klocki.
ODPOWIEDZ