[ALL] Zawieszenie

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK

Postprzez bartek » 13 sierpnia 2014, o 08:19

futrosky, Gwint KW - obniża jak chcesz, a komfort lepszy jak na Ultra SRach
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Avatar użytkownika
bartek
Sponsor
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 22:12
Lokalizacja: Olsztyn
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez futrosky » 16 sierpnia 2014, o 11:27

bartek, ile mniej wiecej trzeba dać za używkę ? Ale podobno w gwincie się juz nic nie ugina a w sportowym się ugina coś, tak ?
Avatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 lipca 2013, o 19:22
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez Kitaj » 16 sierpnia 2014, o 16:49

Jak skręcisz gwint na max to się nie będzie miało co uginać :P
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
Audi A6C5 Quattro 2.8ALG Pb+Lpg "Nocny Pogromca" :evilbat:
------------------------------
Avatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
 
Posty: 2815
Dołączył(a): 1 lipca 2008, o 23:52
Lokalizacja: Okolice Oławy
Car: E46 330xd/A6 C5 2.8
Engine: M57D30/2.8 ALG

Postprzez futrosky » 16 sierpnia 2014, o 17:16

tak jak pisałem nie max tylko max u mnie będzie wynosiło -40 mm.

a z innej bańki. Sportową zawiechę dam radę sam wymienić, albo chociaż tył ? Czy trzeba mieć specjalne klucze i ściągacze. Jak to wyglada ?
Avatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
 
Posty: 236
Dołączył(a): 8 lipca 2013, o 19:22
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez wojtekm » 16 sierpnia 2014, o 19:56

Na przód potrzebujesz ścisków/ściągaczy do sprężyn. A tył wymienisz sam
Avatar użytkownika
wojtekm
Sponsor
 
Posty: 937
Dołączył(a): 14 czerwca 2011, o 21:54
Lokalizacja: Krosno/Dukla
Car:
Engine:

jakie sprężyny eibach prokit

Postprzez weahh » 22 sierpnia 2014, o 16:11

na stronie eibach są dwa rodzaje
E8114-140 1.8 20V, 1.8 20VT, 1.9 SDI, 1.9 TDi
E8115-140 2.3 V5, 2.3 V5 20V, 1.9 TDI
które wybrać, silnik ahf
weahh
Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 14 sierpnia 2010, o 15:51
Lokalizacja: przemysl
Car: Toledo 1M
Engine: 1.9 tdi

Postprzez Kitaj » 22 sierpnia 2014, o 17:23

te pierwsze, drugie są dla 1.9 na pompkach bo są cięższe :)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
Audi A6C5 Quattro 2.8ALG Pb+Lpg "Nocny Pogromca" :evilbat:
------------------------------
Avatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
 
Posty: 2815
Dołączył(a): 1 lipca 2008, o 23:52
Lokalizacja: Okolice Oławy
Car: E46 330xd/A6 C5 2.8
Engine: M57D30/2.8 ALG

Postprzez skrzysieks » 6 października 2014, o 19:07

Panowie na ori stabilizatorze przy gwincie ile da sie zejść aby nie tarło wszystko ? bo mam dylemata czy na wiosne gwintu nie kupować :D

PS. Warto pchać się w MTS albo Ta technixa ?
Avatar użytkownika
skrzysieks
Forumowicz
 
Posty: 800
Dołączył(a): 7 stycznia 2012, o 10:05
Lokalizacja: Krosno
Car: BMW E46
Engine: 318i

Postprzez Bartek26 » 6 października 2014, o 20:22

jak nie masz kasy na dobry gwint , to kup TA tesco albo ten mts ... ale jakość tego zawieszenia jest adekwatna do niskiej ceny - nie bede pisał co o nich sądze bo jeżdzi sporo osób i się obrazi.

Do wiosny daleko , mysle ze warto odkladac na markowy gwint , nawet uzywany .
Ostatnio ktorys z uzytkownikow tego forum sprzedawał dobry gwint w dobrej cenie - chyba KW .
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 588
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

Postprzez deejay-13 » 6 października 2014, o 20:24

skrzysieks, Na vag-podkarpacie Michu obecnie jeździ G4 z ori stabilizatorem. Powiem że nawet strasznej kozy nie ma. Zobacz jak tam to wygląda.
PS. Nie warto. Fakt za te pieniądze cudów nie można wymagać ale jest twardo. Będziesz chciał to sprzedam Ci mój na wiosnę a sam kupie coś bardziej komfortowego
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Avatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
 
Posty: 435
Dołączył(a): 14 listopada 2012, o 17:15
Lokalizacja: Krosno
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 2.3 V5

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechaniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron