[ALL] Zawieszenie

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq

Postprzez macsta12 » 13 stycznia 2013, o 10:39

Panowie czy te sprężyny będą pasowały do mojego tolka? http://allegro.pl/sprezyny-obnizajace-e ... 96195.html Opłaca się je kupić?
Avatar użytkownika
macsta12
Sponsor
 
Posty: 317
Dołączył(a): 25 kwietnia 2012, o 14:15
Lokalizacja: Dęblin
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Postprzez remiq » 13 stycznia 2013, o 10:43

Skoro tak pisze w opisie aukcji, to pewnie będą pasowały. A cena wydaje mi się dobra.
Obrazek

Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
remiq
Junior Admin
 
Posty: 2965
Dołączył(a): 4 kwietnia 2009, o 21:55
Lokalizacja: Świętochłowice
Car: Saxo/Passat
Engine: 1,5D TUD5/1,9TDI AJM

Postprzez seeker84 » 16 stycznia 2013, o 21:56

Witam.
Zaczynam się zastanawiać nad wymiana amortyzatorów i sprężyn w swoim Tolku.
Polecono mi amorki firmy Bilstein... co o nich myślicie?
Ktoś jeźedził lub jeździ na nich?
Pozdrawiam.
seeker84
Sponsor
 
Posty: 535
Dołączył(a): 27 października 2012, o 19:06
Lokalizacja: Kalisz
Car:
Engine:

Postprzez remiq » 16 stycznia 2013, o 23:01

To bardzo dobre, markowe amortyzatory. Warto kupić.
Obrazek

Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
remiq
Junior Admin
 
Posty: 2965
Dołączył(a): 4 kwietnia 2009, o 21:55
Lokalizacja: Świętochłowice
Car: Saxo/Passat
Engine: 1,5D TUD5/1,9TDI AJM

Postprzez Koszi » 24 stycznia 2013, o 14:15

Witam

Koledzy zakupiłem ostatnio używany zestaw Eibach Pro-kit i potzrebuję teraz do tego zestawu amory. Bardzo bym prosił o doradzenia co najlepiej założyć.
Prześledziłem już parę wątków na naszym forum jak i na LC i wszyscy polecja Kayaba Ultra SR lub Koni Street.
Chętnie bym takie założył ale wiadomo brak siana. Narazie mnie jeszcze nie przypiliło i nie musze od razu zmieniać i mogę poczekać nawet do lata i być może trochę kasy się uzbiera.
Ale moimi typami są Bilstein B4 o skróconym skoku dedykowane ponoć do zawiasu sportowego lub kpl amorów MTS.
W poprzednim aucie jeździłem na całym kicie TA (amory +springi) czyli ponoć półkę niżej niż MTS i dawał spokojnie radę. Nie bujało, samochód nie podkskiwał, nie przechalał się itp.
Bardzo prosiłbym osoby które mają w swoich autach krótsze sprężyny najlepiej Eibach + powyższe amory (B4 lub MTS) o wypowiedź jak się to u nich spisuje.

Pozdro
Avatar użytkownika
Koszi
Forumowicz
 
Posty: 540
Dołączył(a): 25 sierpnia 2012, o 21:30
Lokalizacja: Nowy Sącz
Car:
Engine:

Postprzez DzieX » 24 stycznia 2013, o 16:19

Zaznaczę na początku, że nie chwalę tego gdyż sam mam (choć akurat mam), ale...
Bilstein B4 nawet w wersji sport to klasa niżej niż KONI STR.T. Ponoć KONI są dużo wytrzymalsze. Ja osobiście mam właśnie KONI + Eibach Pro KIT.
Boredo TT 3.2 V6
facebook, forum
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2219
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: AGZ, M9R

Postprzez marek_igor » 24 stycznia 2013, o 21:49

Ja mam B4 Sport ze sprężynami WEITEC 60/40 - jest twardo, nisko i sztywno, czyli tak jak chciałem - polecam metalową osłonę pod silnik.
Jakiś czas sprężyny te były na seryjnych amorach (też krótsze bo silnik ARL) na przeglądach wychodziło 75%-80% skuteczności - o ile w to wierzyć...

Po zmianie na B4 jestem zadowolony, poprawiło się "wybieranie" nierówności, twardość się nie zmieniła :)
"... co zbudowała Alfa to nie samochód, to co Alfa zbudowała to 4 metry sztuki" J. Clarkson
Avatar użytkownika
marek_igor
Sponsor
 
Posty: 2000
Dołączył(a): 29 września 2011, o 06:32
Lokalizacja: Niepołomice
Car: Alfa 166
Engine: 2.4 jtd

Postprzez bartek » 24 stycznia 2013, o 23:43

Koszi, miałem MTSy i odradzam wszystkim ten badziew. Najpierw zaczeły stukać, a potem wylały.
Teraz pomykam na KYB USR+ Eibach Pro Kit - twardo, sztywno i Ok :-P
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Avatar użytkownika
bartek
Sponsor
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 22:12
Lokalizacja: Olsztyn
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez Koszi » 25 stycznia 2013, o 08:14

Dzięki koledzy za odpowiedź :)
marek_igor, powiedz mi nie ma przypadkiem na tych B4 efektu ping pong.
Avatar użytkownika
Koszi
Forumowicz
 
Posty: 540
Dołączył(a): 25 sierpnia 2012, o 21:30
Lokalizacja: Nowy Sącz
Car:
Engine:

Postprzez marek_igor » 25 stycznia 2013, o 08:47

Koszi napisał(a): powiedz mi nie ma przypadkiem na tych B4 efektu ping pong.


To już raczej kwestia sprężyn.
Tak jak już pisałem, na seryjnych były nierówności bardziej odczuwalne, niż na B4.
Jeździ się fajnie, inni którzy jeździli moim, też chwalili.
"... co zbudowała Alfa to nie samochód, to co Alfa zbudowała to 4 metry sztuki" J. Clarkson
Avatar użytkownika
marek_igor
Sponsor
 
Posty: 2000
Dołączył(a): 29 września 2011, o 06:32
Lokalizacja: Niepołomice
Car: Alfa 166
Engine: 2.4 jtd

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechaniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron