[ALL] Zawieszenie

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Olsztyn

[ALL] Zawieszenie

Post autor: bartek »

futrosky, Gwint KW - obniża jak chcesz, a komfort lepszy jak na Ultra SRach
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Awatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
Posty: 236
Rejestracja: 08 lip 2013, 19:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Dąbrowa Górnicza

[ALL] Zawieszenie

Post autor: futrosky »

bartek, ile mniej wiecej trzeba dać za używkę ? Ale podobno w gwincie się juz nic nie ugina a w sportowym się ugina coś, tak ?
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Skąd?: Okolice Oławy

[ALL] Zawieszenie

Post autor: Kitaj »

Jak skręcisz gwint na max to się nie będzie miało co uginać :P
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
Awatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
Posty: 236
Rejestracja: 08 lip 2013, 19:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Dąbrowa Górnicza

[ALL] Zawieszenie

Post autor: futrosky »

tak jak pisałem nie max tylko max u mnie będzie wynosiło -40 mm.

a z innej bańki. Sportową zawiechę dam radę sam wymienić, albo chociaż tył ? Czy trzeba mieć specjalne klucze i ściągacze. Jak to wyglada ?
Awatar użytkownika
wojtekm
Forumowicz
Posty: 937
Rejestracja: 14 cze 2011, 21:54

[ALL] Zawieszenie

Post autor: wojtekm »

Na przód potrzebujesz ścisków/ściągaczy do sprężyn. A tył wymienisz sam
weahh
Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 14 sie 2010, 15:51
Auto: Toledo 1M
Model: 1.9 tdi
Skąd?: przemysl

jakie sprężyny eibach prokit

Post autor: weahh »

na stronie eibach są dwa rodzaje
E8114-140 1.8 20V, 1.8 20VT, 1.9 SDI, 1.9 TDi
E8115-140 2.3 V5, 2.3 V5 20V, 1.9 TDI
które wybrać, silnik ahf
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Skąd?: Okolice Oławy

[ALL] Zawieszenie

Post autor: Kitaj »

te pierwsze, drugie są dla 1.9 na pompkach bo są cięższe :)
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819
Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Skąd?: Krosno

[ALL] Zawieszenie

Post autor: skrzysieks »

Panowie na ori stabilizatorze przy gwincie ile da sie zejść aby nie tarło wszystko ? bo mam dylemata czy na wiosne gwintu nie kupować :D

PS. Warto pchać się w MTS albo Ta technixa ?
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Skąd?: Żary

[ALL] Zawieszenie

Post autor: Bartek26 »

jak nie masz kasy na dobry gwint , to kup TA tesco albo ten mts ... ale jakość tego zawieszenia jest adekwatna do niskiej ceny - nie bede pisał co o nich sądze bo jeżdzi sporo osób i się obrazi.

Do wiosny daleko , mysle ze warto odkladac na markowy gwint , nawet uzywany .
Ostatnio ktorys z uzytkownikow tego forum sprzedawał dobry gwint w dobrej cenie - chyba KW .
Skill.... You can't buy it ....
Awatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 14 lis 2012, 16:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Skąd?: Krosno

[ALL] Zawieszenie

Post autor: deejay-13 »

skrzysieks, Na vag-podkarpacie Michu obecnie jeździ G4 z ori stabilizatorem. Powiem że nawet strasznej kozy nie ma. Zobacz jak tam to wygląda.
PS. Nie warto. Fakt za te pieniądze cudów nie można wymagać ale jest twardo. Będziesz chciał to sprzedam Ci mój na wiosnę a sam kupie coś bardziej komfortowego
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
ODPOWIEDZ