[ALL] Zawieszenie

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
marek_igor
Forumowicz
Posty: 2000
Rejestracja: 29 wrz 2011, 06:32
Auto: Alfa 166
Model: 2.4 jtd
Skąd?: Niepołomice

[ALL] Zawieszenie

Post autor: marek_igor »

teoretycznie do -30mm w dół wystarczą same sprężyny
Bambusek
Forumowicz
Posty: 53
Rejestracja: 15 lut 2012, 11:33

[ALL] Zawieszenie

Post autor: Bambusek »

marek_igor pisze:teoretycznie do -30mm w dół wystarczą same sprężyny

A w praktyce jak to wychodzi?! Jak sprezyny beda nizsze to nie bedzie efektu "ping-pong" na wiekszych dolkach?! Wlasnie myslalem o tym -30mm zeby dac :) wiekszej niechce:P
spec
Forumowicz
Posty: 842
Rejestracja: 27 sty 2010, 20:44
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Rzeszów

[ALL] Zawieszenie

Post autor: spec »

Zależy jakie sprężyny. Jak twarde H&R założysz to może być. Sporo osób jeździ na Eibachach (w tym ja) i sobie chwalą. W moim temacie są zdjęcia. Jest niżej sztywniej ale komfort został.
U mnie dodatkowo musiałem wymienić stabilizator bo na dołkach przy maksymalnym skręcie w prawo stary obcierał o półoś. Teraz jest jest dobrze a stabilizator usztywnił nieco całość.
Bambusek
Forumowicz
Posty: 53
Rejestracja: 15 lut 2012, 11:33

[ALL] Zawieszenie

Post autor: Bambusek »

eibach pro kit masz na mysli?! Wlasnie mysle zeby cos z tym zrobic ale co to nie mam pojecia... Mysle nad samymi sprezynami ale co z tego wyjdzie to sie okaze :)
spec
Forumowicz
Posty: 842
Rejestracja: 27 sty 2010, 20:44
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Rzeszów

[ALL] Zawieszenie

Post autor: spec »

Tak Pro Kit. Zestaw jest dość miękki i jak sam producent podaje można go stosować do standardowych amortyzatorów. 35mm to nie dużo ale patrząc jak jest zamontowana miska w TDI trzeba uważać na drodze. I zapomnij przy parkowaniu prostopadłym przodem o dojeżdżaniu do krawężnika kołem :)
Bambusek
Forumowicz
Posty: 53
Rejestracja: 15 lut 2012, 11:33

[ALL] Zawieszenie

Post autor: Bambusek »

Wlasnie to jest jedno "ALE" z ta miska :) Zmienie same sprezyny, moze bedzie dobrze :) Nasze drogi nie sa najlepszej jakosci i tak jak mowisz ze trzeba bedzie mocno uwazac zeby czegos nie zgubic :D

A co mozesz powiedziec o gwincie?! Jak komfort jazdy?! Duzo twardszy by byl niz na tym sprezynach?! Zastanawiam sie nad tym tez bo zima bedzie gorzej tak na glebie a tak to mozna szybko podniesc :)
Awatar użytkownika
marek_igor
Forumowicz
Posty: 2000
Rejestracja: 29 wrz 2011, 06:32
Auto: Alfa 166
Model: 2.4 jtd
Skąd?: Niepołomice

[ALL] Zawieszenie

Post autor: marek_igor »

ja mam WEITEC przód -60 tył-40 i jeżdzę normalnie :)
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Skąd?: Olsztyn-LW

[ALL] Zawieszenie

Post autor: rafrut6 »

Tani gwint jest do du.. lepiej w tym wypadku Eibacha podchodzi pod zwykłe amory. Jest sztywniej i o wiele lepsze prowadzenie :-)
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4497
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

[ALL] Zawieszenie

Post autor: Roxon40 »

U mnie przy seryjnym zawieszeniu zastosowane są sprężyny H&R nie ma jakoś mega sztywno i zostały seryjne amory ale co do tarcia to niestety osłoną co koleinę trę więc trzeba uważać. Nie pamiętam tylko tych oznaczeń z H&R wiem tylko że czerwone :)
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Bambusek
Forumowicz
Posty: 53
Rejestracja: 15 lut 2012, 11:33

[ALL] Zawieszenie

Post autor: Bambusek »

Roxon40, a ile Ci obnizylo?! Ja sie wlasnie obawiam tego tarcia oslona :)
ODPOWIEDZ