[ALL] Wydech

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK

Postprzez Sony » 12 listopada 2012, o 00:53

bartek napisał(a):zresztą u mnie podobnie, więc nie ma czym się zachwycać.
A czy ja się czymkolwiek zachwycam ? Zaskoczył mnie wpis Roxona, że ma taki sam dźwięk po wycięciu kata jak na tych filmikach, więc wstawiłem filmik jak to u mnie wygląda po wstawieniu rurki w miejsce kata. No i wydech jak wydech IMO szału ni ma.
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6705
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez Kaspoll1988 » 12 listopada 2012, o 11:21

u mnieprzez te większe rurki bardziej basowo gra i inaczej to słychać, dopiero jak sie jedzie to slychac to konkretniej.
Kaspoll1988
Sponsor
 
Posty: 1933
Dołączył(a): 21 czerwca 2010, o 16:52
Lokalizacja: Dobczyce
Car: Seat Leon 1P
Engine: 2.0 TDI

Postprzez Procent » 12 listopada 2012, o 13:43

Kaspoll1988, dla mnie bajka. ale czy na mojej będzie to samo??U Sonego też wypas
Avatar użytkownika
Procent
Forumowicz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 20 sierpnia 2012, o 01:05
Lokalizacja: Włoszczowa
Car:
Engine:

Postprzez Kaspoll1988 » 12 listopada 2012, o 20:48

jak będzie rurka to tak. ja mam dwie rudki fi 50 z tyłu zamias fi 35 i troche lepiej mu sie oddycha:D
Kaspoll1988
Sponsor
 
Posty: 1933
Dołączył(a): 21 czerwca 2010, o 16:52
Lokalizacja: Dobczyce
Car: Seat Leon 1P
Engine: 2.0 TDI

Postprzez Procent » 13 listopada 2012, o 02:06

no to co mam teraz robić?? :-P
a jak z poziomem hałasu?
strumiennicę wstawić?? bo kata chciałbym sprzedać
Avatar użytkownika
Procent
Forumowicz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 20 sierpnia 2012, o 01:05
Lokalizacja: Włoszczowa
Car:
Engine:

Postprzez goomis86 » 16 listopada 2012, o 23:13

Procent napisał(a):goomis86, i jak efekt? chodzi mi o akustyke


Obiecane nagranie: http://w337.wrzuta.pl/audio/97ear8ANzFk/toledo_arl_wydech_bez_kata
Avatar użytkownika
goomis86
Sponsor
 
Posty: 449
Dołączył(a): 25 lipca 2009, o 07:35
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ARL

Postprzez Sony » 24 listopada 2012, o 15:54

Procent, strumiennicy NIDGY przenigdy nie wstawiamy do silników diesla! Nadają się one wyłącznie do benzyny. Do wstawienia zwykła rurka kwasówka i nie kombinuj.
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6705
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez remiq » 26 listopada 2012, o 12:32

Sony napisał(a):strumiennicy NIDGY przenigdy nie wstawiamy do silników diesla! Nadają się one wyłącznie do benzyny

Sony, gdzieś Ty to przeczytał? I diesle i benzyny to silniki spalinowe, mają taki sam układ wydechowy i tak samo działają na nie zjawiska falowe itp. Jeśli masz na myśli TDI, to tak samo to działa na turbo-benzynę, czyli praktycznie wcale. Doładowanie dynamiczne (falowe) od wydechu bierze w łeb przez turbosprężarkę. Przy silnikach z turbosprężarką nie ma sensu montować dynamizerów wydechu, bo spaliny (które strumienica ma przyspieszyć) "dusi" wirnik turbiny. W wolnossącym silniku diesla można zastosować strumienicę, ale trzeba ją obliczyć, a nie wstawić byle jaką byle gdzie.
Obrazek

Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Avatar użytkownika
remiq
Junior Admin
 
Posty: 2964
Dołączył(a): 4 kwietnia 2009, o 21:55
Lokalizacja: Świętochłowice
Car: Audi 80/Saxo/Passat
Engine: 2,0E/1,5D/1,9TDI

Postprzez Sony » 28 listopada 2012, o 09:20

remiq, swojego czasu interesowałem się tym i czytałem po forach. Raz nawet w TV mówili, że strumienica zamontowana w dieslu może narobić szkód (chyba w TVN Turbo o tym gadali).

Po prostu w dieslach jest nieco inna charakterystyka przepływu spalin, którą to strumienica zakłóca na niekorzyść turbosprężarki, która może w końcu wyzionąć ducha. Nie ma sensu kombinować tylko wstawiać rurkę i tyle :)

Ja tam zapamiętałem jedno: Masz TDI ? Nie montuj strumienicy ;)
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6705
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez remiq » 28 listopada 2012, o 10:15

Sony napisał(a):Masz TDI

To jest to o czym piszę. :) Masz 1.8T, też nie montuj. Masz N/A - montuj.

Diesel to nie tylko TDI :)
Obrazek

Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Avatar użytkownika
remiq
Junior Admin
 
Posty: 2964
Dołączył(a): 4 kwietnia 2009, o 21:55
Lokalizacja: Świętochłowice
Car: Audi 80/Saxo/Passat
Engine: 2,0E/1,5D/1,9TDI

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechaniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron