[ALL] Wydech

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK

Postprzez Radar » 5 października 2011, o 21:45

Tańsze napewno jak wydech od Subaru.
Był Tolek 1L AFN jest Tolek 1M AHF
Avatar użytkownika
Radar
Sponsor
 
Posty: 226
Dołączył(a): 13 września 2010, o 21:27
Lokalizacja: Międzyzdroje
Car: Toledo
Engine: 1L

Postprzez tony » 6 października 2011, o 09:41

ale tylko do użytku wewnętrznego więc lansu nie będzie o który zapewne chodziło :lol:
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Avatar użytkownika
tony
Administrator
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 20:26
Lokalizacja: Wyszków
Car:
Engine:

Postprzez tomektak » 6 października 2011, o 10:43

tony napisał(a):ale tylko do użytku wewnętrznego więc lansu nie będzie o który zapewne chodziło :lol:

Odpowiedni subwoofer zapewne załatwiłby i tę sprawę :-D :-D :-D
Było
Obrazek
Jest
Obrazek
Avatar użytkownika
tomektak
Forumowicz
 
Posty: 221
Dołączył(a): 23 marca 2010, o 12:06
Lokalizacja: Lublin
Car:
Engine:

Postprzez Tolo20V » 6 października 2011, o 15:56

Wiem panowie spokojnie wiem ze to głupie pytanie ale tak z ciekawosci sie zaptalem bo tu chodzi o parametry 2,0 Subaru ma 125 koni 4 cylindry a Nasze Tolki maja 1,8 125 koni i tez 4 cylindry , a pisalem ze jestem cienki w tych sprawach a wy na mnie wsiadacie :lol: wiec sorry za glupote i Pozdrawiam :-D
Moc Jest Bogiem Prędkość Nałogiem Seat Podstawą 20V Zabawą :]
Avatar użytkownika
Tolo20V
Forumowicz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 12 września 2011, o 12:11
Lokalizacja: Białystok
Car:
Engine:

Modyfikacja wydechu TDI

Postprzez Procent » 9 listopada 2012, o 00:46

Witam. Tak jak w opisie interesuje mnie modyfikacja układu wydechowego silnika AGR w moim Tolku. Dokładniej chodzi mi o astmatyczny odgłos turbiny.Coś w ten deseń
https://www.youtube.com/watch?v=Lb-XWDC ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=7lj1hIcvWyU
Myślałem żeby wyciąć kata i wspawać rurkę, ale jak miałem tak w moim byłym mk3 TDI to kolo się burzył że w tym roczniku kat był i być powinien.Ewentualnie kupić puszkę samą po kacie i ją wspawać w miejsce ori, a swojego bym sprzedał. Jeżeli to nie da rady to chyba tylko zostaje bebeszenie tłumika środkowego. Proszę o poradę w tej kwestii bo nie do końca jestem pewien tych modyfikacji.
Avatar użytkownika
Procent
Forumowicz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 20 sierpnia 2012, o 01:05
Lokalizacja: Włoszczowa
Car:
Engine:

Postprzez migacz1981 » 9 listopada 2012, o 09:50

Procent, Wyjmujesz kata bierzesz wiertarke z dłuuugim wiertłem i przewiercasz wkład w nim i resztki z niego wysypujesz i kontaktujesz się ze skupem i sprzedajesz.Natomiast jeżeli chodzi o pustą już puszke dobierasz cieńko-ścienną rurke z kwasiaka o takiej średnicy żeby weszła do puszki obspawujesz żeby się nie ruszała i montujesz z powrotem i masz kata dalej namiejscu ;-) przynajmniej tak myśli pan diagnosta na przeglądzie :roll: <zygi> :lol:
Obrazek
"TITKO je poźiątku"
Avatar użytkownika
migacz1981
Sponsor
 
Posty: 939
Dołączył(a): 10 października 2010, o 18:22
Lokalizacja: Wałbrzych - okolice
Car: Seat Toledo 1L/1M
Engine: 1.9 TDI AHU/ASV

Postprzez Procent » 9 listopada 2012, o 11:25

chyba że zrobię inaczej. Kupię jakiegoś kata starego, albo samą puszkę. Tamten się wytnie i sprzeda w całości i samą puchę wspawam no bo po co ta rura w środku z kwasiaka??. Tylko chodzi mi o astmatyczny odgłos, a nie wiem czy z AGR-a to wykrzesam. Zmiennej geometrii łopatek chyba tu nie ma. Mam power boxa belgijskiego także ciśnienie pewnie zdeczka większe to powinno coś chulać podobnie jak w linkach.
Avatar użytkownika
Procent
Forumowicz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 20 sierpnia 2012, o 01:05
Lokalizacja: Włoszczowa
Car:
Engine:

Postprzez Kitaj » 9 listopada 2012, o 15:06

Można też naciąć wzdłuż kata, wyrzucic z niego środek później zaspawać i wstawić w środek rurke. I tą częścia spawaną dać do podwozia zeby diagnosta nie widział.

A rurke się daje po to żeby nie było niepotrzebnych zawirowań powietrza w puszce ;-)

Skoro tak diagności się czepiają to co mają powiedzieć do konkretnych wydechów robionych w firmie od podstaw do końca z np rury 3 calowej bez żadnych katów i tłumików? :-? :-?
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
Audi A6C5 Quattro 2.8ALG Pb+Lpg "Nocny Pogromca" :evilbat:
------------------------------
Avatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
 
Posty: 2815
Dołączył(a): 1 lipca 2008, o 23:52
Lokalizacja: Okolice Oławy
Car: E46 330xd/A6 C5 2.8
Engine: M57D30/2.8 ALG

Postprzez goomis86 » 9 listopada 2012, o 21:06

Ja to u siebie 2,5 roku temu rozwiązałem tak:
Obrazek
Avatar użytkownika
goomis86
Sponsor
 
Posty: 449
Dołączył(a): 25 lipca 2009, o 07:35
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ARL

Postprzez Procent » 9 listopada 2012, o 21:32

goomis86, i jak efekt? chodzi mi o akustyke
Avatar użytkownika
Procent
Forumowicz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 20 sierpnia 2012, o 01:05
Lokalizacja: Włoszczowa
Car:
Engine:

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechaniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron