[ALL] Tuning TDI

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Skąd?: Żary

[ALL] Tuning TDI

Post autor: Bartek26 »

okolo 140koni , w zależnosci od stanu jednostki.
Skill.... You can't buy it ....
kielich
Forumowicz
Posty: 274
Rejestracja: 29 paź 2013, 18:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Warszawa

[ALL] Tuning TDI

Post autor: kielich »

A ja mam turbo do czyszczenia a w najgorszym wypadku do regeneracji. To moze zamias tego inne wstawić
Awatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
Posty: 733
Rejestracja: 22 gru 2013, 21:27
Auto: Mazda
Model: 5 cr19
Skąd?: Żary

[ALL] Tuning TDI

Post autor: Bartek26 »

Jak uwazasz ale jak wstawisz nowe turbo -inne to przydała by się korekta programu -soft.
Skill.... You can't buy it ....
kielich
Forumowicz
Posty: 274
Rejestracja: 29 paź 2013, 18:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Warszawa

[ALL] Tuning TDI

Post autor: kielich »

I tak dopiero gdzieś w kwietni mógł bym z tematem ruszyć.
Czyli jak turbo to plus program
Bartosz_n
Forumowicz
Posty: 728
Rejestracja: 13 wrz 2011, 16:32
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9.TDI
Skąd?: Warszawa

[ALL] Tuning TDI

Post autor: Bartosz_n »

Robert tak jak mowiłem właduj turbo od ARL-a do tego program . i powinno stuknać ok .140-150 KM .
Później tak jak wspomniał Bartek26, potrzebne będą wtryski conajmiej 216 .
Powinno stuknac 150+ .
Intercooler większy to podstawa .
Przy większym Nm sprzęgło też może powiedzieć pa pa .
Większa moc - większe wtrysku zapodasz i wtedy na takich gratach możesz celowac w np. 170 KM

Koszty
1 stage turbo + program.
1200 - 2300. 600-1200 = 1800- 3000 zł

2 stage
Wtryski
850-1500 zł

3stage
Sprzęglo + fmic
Tu już koszta mogą być różne zależne od konfiguracji :-D
kielich
Forumowicz
Posty: 274
Rejestracja: 29 paź 2013, 18:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Warszawa

[ALL] Tuning TDI

Post autor: kielich »

to trzeba zbierać kasę do kwietnia:D
krzysiek1606
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 04 sty 2015, 17:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: nasielsk

[ALL] Tuning TDI

Post autor: krzysiek1606 »

a ja bym wymienil turbo na arl i zamiast wtryskow to pompe na mocniejsza do tego fmic
i jak sprzeglo jest w miare to ogarnie te 165 km i 360nm
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

[ALL] Tuning TDI

Post autor: vwir »

Jeśli turbo ARL, to od razu wsadzaj większe wtryski. Na seryjnych wtryskach tak średnio wykorzystasz potencjał turbiny z ARLa. Więc moim zdaniem jeśli wystarczy Ci max 150KM to sam soft (u mnie wyszło właśnie 150KM na samym sofcie). Ale jeśli turbo ARL to w komplecie od razu wtryski 216 i dopiero wtedy soft. Przy takim setupie u mnie przekroczyłem 170KM. Pompa 11 też fajna sprawa, ale ciężko znaleźć w ładnym stanie.
Jeśli chcesz robić regenerację turbiny (albo hybrydę) to się 2 razy zastanów, czy nie kupić nowej. Wiem co piszę...
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

[ALL] Tuning TDI

Post autor: kornat »

vwir pisze:Pompa 11 też fajna sprawa, ale ciężko znaleźć w ładnym stanie.

Albo hybryda z renaulta ;)
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

[ALL] Tuning TDI

Post autor: vwir »

Zastanawiam się tylko, jak jest z ich trwałością. Jednak zwykłe pompy (czy to 10 czy 11) są już dość dokładnie przetestowane na dużych dystansach i wytrzymują sporo. A nie znam nikogo, kto by na hybrydzie zrobił te 200 czy nawet 100 tys.km. No chyba, że auto to ma być zabawka używana od święta i trwałość nas nie interesuje.
ODPOWIEDZ