Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

[ALL] Tuning TDI

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
ODPOWIEDZ
krzysiek1606
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 04 sty 2015, 17:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: nasielsk

[ALL] Tuning TDI

Post autor: krzysiek1606 »

sagon pisze:
krzysiek1606 pisze:sagon uszczelnienie pompy kosztuje srednio 550 zl wiec
sagon napisał/a:

Zatem ładujesz de 143 i na 216tkach masz chłopie prawie 200 koni,dorzucasz wałek 38e i masz ponad 200.

Dokladnie tak


Nawet Krzysiowi się taka sztuka na gtb 17 i de 143 nie udała.Można to niemniej jednak osiągnąć,ale wyłącznie na dynamie u Spankyego ;-) .
Ale na końcu zawsze i tak liczą się cyfry,a nie ich pochodzenie.


:

sagon zamiast teorii polecam wiecej praktyki :570:
moze pomiar z innej hamowni :?:

[ Dodano: 2015-02-13, 08:49 ]
sagon pisze:
Ja latałem na smicu mając 185 koni,choć słowo latałem jest tutaj nadużyciem,bo jazda z czymś takim przypominała jazdę na turbinie z zapieczoną geometrią.
Ale na smicu i niecałym 1.5 bara z awx/arl 185 wydusiłem,bez wałeczka 38e :mrgreen:.Tyle tylko,że na 230tkach :-( :-/ .
Inni robią więcej na 216tkach :506:



ciekwe jak ten pomiar skrytykujesz



Obrazek
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

[ALL] Tuning TDI

Post autor: vwir »

krzysiek1606, czy Ty naprawdę nie widzisz, że ta dyskusja nie ma najmniejszego sensu? Sagon to typowy pieniacz internetowy, który dużo pisze i nic nie robi. Nikomu z forum w niczym nie pomógł, nie zrobił żadnego DIY, nikt z forum nie widział jego samochodu, niczego wartościowego jeszcze nie napisał, ale oczywiście wszystko wie najlepiej, wszystko ma najlepsze, najbardziej wydajne, a budowy pomp to goście z Boscha mogą się u niego uczyć. Typowa teoria, zero praktyki.
Po prostu odpuść trollowi i tyle. Sam tak zrobiłem bo nie po to jest forum, żeby sobie napsuć krwi.
krzysiek1606
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 04 sty 2015, 17:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: nasielsk

[ALL] Tuning TDI

Post autor: krzysiek1606 »

kolego vwir masz racje sagon zawsze wszystko wie najlepiej :595: :lol:
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238
Awatar użytkownika
strus90
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 29 mar 2011, 08:12
Auto: Daewoo Lanos
Model: 2.0 Turbo
Skąd?: Nasielsk

[ALL] Tuning TDI

Post autor: strus90 »

krzysiek1606 pisze:Obrazek



Obrazek

Moc Max
krzysiek1606: 4540obr/min sagon: 3940obr/min
krzysiek1606: 4740 maks sagon: 4380 max

Cos lipa ta pompa kolegi sagon'a, czemu przy 4tys mowi ze juz ma dosc?
kielich
Forumowicz
Posty: 274
Rejestracja: 29 paź 2013, 18:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Warszawa

[ALL] Tuning TDI

Post autor: kielich »

Czy jak do ASV wrzucę turbo od ARL to program jest konieczny ?? Czy mozna z tym poczekać z 2 miesiące?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

[ALL] Tuning TDI

Post autor: vwir »

Nie musisz niczego robić. Komp wysteruje ciśnienie takie, jak dla zwykłej turbiny z ASV. Po prostu nie wykorzystasz jej potencjału.
kielich
Forumowicz
Posty: 274
Rejestracja: 29 paź 2013, 18:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Warszawa

[ALL] Tuning TDI

Post autor: kielich »

A jakby tak na niej z pół roku jeździć też się nic nie popsuje?
krzysiek1606
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 04 sty 2015, 17:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: nasielsk

[ALL] Tuning TDI

Post autor: krzysiek1606 »

strus90 pisze:
krzysiek1606 pisze:Obrazek



Obrazek

Moc Max
krzysiek1606: 4540obr/min sagon: 3940obr/min
krzysiek1606: 4740 maks sagon: 4380 max

Cos lipa ta pompa kolegi sagon'a, czemu przy 4tys mowi ze juz ma dosc?


ot ciekawostka na temat prac mnistrza tjuningu

http://www.klubseatibiza.pl/forum/wykresy/hybrydowa-pompa-216-wzm-tak-sie-krzesze-moc-t60351-40.html#p505558
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

[ALL] Tuning TDI

Post autor: kornat »

kielich pisze:A jakby tak na niej z pół roku jeździć też się nic nie popsuje?

j/w czy to będzie tydzień/miesiąc bez znaczenia. Sterownik wysteruje turbo na te 0,9B i to wszystko.
spanky
Świeżak
Posty: 2
Rejestracja: 06 maja 2014, 14:50

[ALL] Tuning TDI

Post autor: spanky »

kielich pisze:A jakby tak na niej z pół roku jeździć też się nic nie popsuje?


mozesz jezdzic ... jedynie odczujesz troszke slabszy spool z dolnych partii obrotow ...
ODPOWIEDZ