[ALL] Tuning TDI

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK

Postprzez krzysiek1606 » 13 lutego 2015, o 09:49

sagon napisał(a):
krzysiek1606 napisał(a):sagon uszczelnienie pompy kosztuje srednio 550 zl wiec
sagon napisał/a:

Zatem ładujesz de 143 i na 216tkach masz chłopie prawie 200 koni,dorzucasz wałek 38e i masz ponad 200.

Dokladnie tak


Nawet Krzysiowi się taka sztuka na gtb 17 i de 143 nie udała.Można to niemniej jednak osiągnąć,ale wyłącznie na dynamie u Spankyego ;-) .
Ale na końcu zawsze i tak liczą się cyfry,a nie ich pochodzenie.


:

sagon zamiast teorii polecam wiecej praktyki :570:
moze pomiar z innej hamowni :?:

[ Dodano: 2015-02-13, 08:49 ]
sagon napisał(a):
Ja latałem na smicu mając 185 koni,choć słowo latałem jest tutaj nadużyciem,bo jazda z czymś takim przypominała jazdę na turbinie z zapieczoną geometrią.
Ale na smicu i niecałym 1.5 bara z awx/arl 185 wydusiłem,bez wałeczka 38e :mrgreen:.Tyle tylko,że na 230tkach :-( :-/ .
Inni robią więcej na 216tkach :506:



ciekwe jak ten pomiar skrytykujesz



Obrazek
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238
krzysiek1606
Forumowicz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 4 stycznia 2015, o 18:09
Lokalizacja: nasielsk
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez vwir » 13 lutego 2015, o 10:04

krzysiek1606, czy Ty naprawdę nie widzisz, że ta dyskusja nie ma najmniejszego sensu? Sagon to typowy pieniacz internetowy, który dużo pisze i nic nie robi. Nikomu z forum w niczym nie pomógł, nie zrobił żadnego DIY, nikt z forum nie widział jego samochodu, niczego wartościowego jeszcze nie napisał, ale oczywiście wszystko wie najlepiej, wszystko ma najlepsze, najbardziej wydajne, a budowy pomp to goście z Boscha mogą się u niego uczyć. Typowa teoria, zero praktyki.
Po prostu odpuść trollowi i tyle. Sam tak zrobiłem bo nie po to jest forum, żeby sobie napsuć krwi.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Postprzez krzysiek1606 » 13 lutego 2015, o 11:17

kolego vwir masz racje sagon zawsze wszystko wie najlepiej :595: :lol:
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238
krzysiek1606
Forumowicz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 4 stycznia 2015, o 18:09
Lokalizacja: nasielsk
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez strus90 » 13 lutego 2015, o 11:51

krzysiek1606 napisał(a):Obrazek



Obrazek

Moc Max
krzysiek1606: 4540obr/min sagon: 3940obr/min
krzysiek1606: 4740 maks sagon: 4380 max

Cos lipa ta pompa kolegi sagon'a, czemu przy 4tys mowi ze juz ma dosc?
Avatar użytkownika
strus90
Forumowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 29 marca 2011, o 08:12
Lokalizacja: Nasielsk
Car: Daewoo Lanos
Engine: 2.0 Turbo

Postprzez kielich » 3 marca 2015, o 19:07

Czy jak do ASV wrzucę turbo od ARL to program jest konieczny ?? Czy mozna z tym poczekać z 2 miesiące?
kielich
Forumowicz
 
Posty: 274
Dołączył(a): 29 października 2013, o 19:55
Lokalizacja: Warszawa
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez vwir » 3 marca 2015, o 21:38

Nie musisz niczego robić. Komp wysteruje ciśnienie takie, jak dla zwykłej turbiny z ASV. Po prostu nie wykorzystasz jej potencjału.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Postprzez kielich » 3 marca 2015, o 22:10

A jakby tak na niej z pół roku jeździć też się nic nie popsuje?
kielich
Forumowicz
 
Posty: 274
Dołączył(a): 29 października 2013, o 19:55
Lokalizacja: Warszawa
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez krzysiek1606 » 3 marca 2015, o 22:32

strus90 napisał(a):
krzysiek1606 napisał(a):Obrazek



Obrazek

Moc Max
krzysiek1606: 4540obr/min sagon: 3940obr/min
krzysiek1606: 4740 maks sagon: 4380 max

Cos lipa ta pompa kolegi sagon'a, czemu przy 4tys mowi ze juz ma dosc?


ot ciekawostka na temat prac mnistrza tjuningu

http://www.klubseatibiza.pl/forum/wykresy/hybrydowa-pompa-216-wzm-tak-sie-krzesze-moc-t60351-40.html#p505558
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238
krzysiek1606
Forumowicz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 4 stycznia 2015, o 18:09
Lokalizacja: nasielsk
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez kornat » 3 marca 2015, o 22:50

kielich napisał(a):A jakby tak na niej z pół roku jeździć też się nic nie popsuje?

j/w czy to będzie tydzień/miesiąc bez znaczenia. Sterownik wysteruje turbo na te 0,9B i to wszystko.
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez spanky » 18 marca 2015, o 00:25

kielich napisał(a):A jakby tak na niej z pół roku jeździć też się nic nie popsuje?


mozesz jezdzic ... jedynie odczujesz troszke slabszy spool z dolnych partii obrotow ...
http://www.edc-tuning.pl
https://www.facebook.com/edctuning
spanky
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6 maja 2014, o 14:50
Lokalizacja: Otwock
Car:
Engine:

Poprzednia strona

Powrót do Mechaniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron