[1M] Szpera w Toledo

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK

Postprzez Bartek26 » 1 kwietnia 2015, o 21:07

z ciekawości :) sprawdz proszę jaśli masz okazję.
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 588
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

Postprzez kornat » 1 kwietnia 2015, o 22:13

Ja ważyłem AHF'a.
Na pusto 1290kg w tym ok. 10L paliwa.
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez Bartek26 » 2 kwietnia 2015, o 07:11

kornat, Dzieki :-D
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 588
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

Postprzez vwir » 2 kwietnia 2015, o 07:29

Podejrzewam, że w dużej mierze to kwestia skrzyni. U mnie na przykład na V biegu miałem tryby 0,769, gdzie większość TDI w 1M ma 0,755. Jeszcze by wypadało porównać przełożenie główne oraz I i II bieg. Gdy jest sucho i prosta droga to jest w miarę ok - po prostu nie można gwałtownie i nagle wciskać gazu do spodu. Ale ostre zakręty (na przykład wyjazd z ciasnego ronda) już potrafią irytować, bo często jedno koło wpada w spory uślizg i trzeba ujmować gazu. Podobnie na śliskim - trzeba ostrożnie operować gazem. A nie po to chipowałem, żeby teraz ujmować gazu ;-)
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Postprzez kornat » 2 kwietnia 2015, o 09:12

Skrzynie masz EBF, tak samo jak ja. Zresztą nie tylko ja, bo w A3 AHF z 10.98r. też taką miał.
Wrzuć aktualny wykres, bo coś go nie mogę wyszukać.
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez vwir » 2 kwietnia 2015, o 09:45

Obrazek

Aktualny wykres aktualnym wykresem, ale problemy z trakcją to główny powód, dla którego nie planuję większych modów. Po prostu nie widzę sensu. Więc albo zmiana auta na tylni napęd lub 4x4, albo szpera w toledo.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Postprzez Kitaj » 2 kwietnia 2015, o 10:12

Ja mam tylko agr po chipie ale na zimówkach na 2gim biegu jak jest mokro to też zdarza mi się zerwać przyczepność z gazu, na wyjściach z ciasnych zakretów przy 80km/h na 3cim biegu wewnętrzne koło mi pali gume a mam sporo mniej koni niż vwir,
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
Audi A6C5 Quattro 2.8ALG Pb+Lpg "Nocny Pogromca" :evilbat:
------------------------------
Avatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
 
Posty: 2815
Dołączył(a): 1 lipca 2008, o 23:52
Lokalizacja: Okolice Oławy
Car: E46 330xd/A6 C5 2.8
Engine: M57D30/2.8 ALG

Postprzez kornat » 2 kwietnia 2015, o 10:32

Kitaj napisał(a):Ja mam tylko agr po chipie ale na zimówkach na 2gim biegu jak jest mokro to też zdarza mi się zerwać przyczepność z gazu,

Żaden wyczyn :P

vwir napisał(a):Więc albo zmiana auta na tylni napęd lub 4x4, albo szpera w toledo.

Albo 4x4 w toledo :D
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez Bartek26 » 2 kwietnia 2015, o 12:46

vwir napisał(a):Gdy jest sucho i prosta droga to jest w miarę ok - po prostu nie można gwałtownie i nagle wciskać gazu do spodu. Ale ostre zakręty (na przykład wyjazd z ciasnego ronda) już potrafią irytować, bo często jedno koło wpada w spory uślizg i trzeba ujmować gazu

mam identycznie , ale to normalne ... na suchym zaś , jadąc na prostej , nie ma opcji żebym zerwał dwojki , mimo iż stosunek momentu do masy mam podobny do Ciebie Vwir.
A opony z przodu 195/50.

Na dniach zrzuce jeszcze z 20-30 kg z auta i jestem pewien że nawet mająć rowne 1100kg i 330 Nm nie zerwie mi dwójki na suchym nie jadąc w ciaśniejszym zakręcie.
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 588
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

Postprzez vwir » 2 kwietnia 2015, o 13:25

Biorąc pod uwagę nawet różnicę kół, to i tak masz ok. 10% dłuższą skrzynię (masz ASD, prawda?). Przy I biegu przy takich samych obrotach silnika Ty miałbyś 27.17km/h, ja 24.26. Na II biegu u Ciebie 46.22, u mnie 42.06.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechaniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron