[1M 2.3 V5] Dłuższa skrzynia biegów

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK

Postprzez deejay-13 » 29 marca 2015, o 04:07

Dzięki Jacek
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Avatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
 
Posty: 435
Dołączył(a): 14 listopada 2012, o 17:15
Lokalizacja: Krosno
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 2.3 V5

Postprzez vwir » 29 marca 2015, o 11:43

Jacek6804 napisał(a):Jak miałem w moim toledo poprzednim 2,8 ze skrzynią z vr5 to założyłem tryby z skrzyni EGR a nie ASD jak większość robi gdyż nie chciałem tak ekstremalnie zmienić przełożeń. Przełożenia były idealne, przy 3k obrotów na ori 5 z vr5 było 115km/h a teraz było 125km/h czyli przy 6k prędkość wzrośnie o 20km/h Spalanie na MFA spadło o jakiś litr na 100km,


Dlatego warto sprawdzić, jakie się ma przełożenia w obecnej skrzyni i zmienić tak, żeby nie przesadzić. Tutaj macie przełożenia większości skrzyń:
http://www.dieselschrauber.de/GKB.html

Najczęściej ludzie zmieniają tak, żeby zmiana była mniejsza niż 10%. Wtedy nie robi się dziura pomiędzy 4 a 5 biegiem. W moim przypadku było 0,769, zmieniłem na 0,717. Jeśli mamy 0,755 to najlepiej zmienić na 0,7.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2783
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Poprzednia strona

Powrót do Mechaniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron