Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

[ALL] Air Ride (pneumatyczny zawias)

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.
ODPOWIEDZ
piter_szadek
Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 05 maja 2014, 00:16

[ALL] Air Ride (pneumatyczny zawias)

Post autor: piter_szadek »

Witam, wychodzę z pytaniem dot. pneumatycznym zawiasem air ride. Czy moze ktos posiada jednak taki wynalazek.
Jak to sie ma do jazdy codziennej i komfortu jazdy?



Ps. Jesli zle zamieszczony temat, przenosić czy tam podpowiedzieć co i jak [/center]
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1131
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Skąd?: Rzeszów / Krosno

[ALL] Air Ride (pneumatyczny zawias)

Post autor: irocket »

Po pierwsze, musisz zainwestować w gwint. Air ride przydaje się, jak chce się bardzo nisko posadzić samochód, ale nie chce się zostawić oleju na pierwszej dziurze / progu. Koszt za duży, żeby inwestować do normalnej jazdy, jedynie grubych projektów ;) Ale nie zniechęcam, bo fajnie by było 1M na powietrzu. Najtańszy zestaw na mapet-tuning to 3100 :) I do tego jeszcze gwint
Obrazek
piter_szadek
Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 05 maja 2014, 00:16

[ALL] Air Ride (pneumatyczny zawias)

Post autor: piter_szadek »

http://www.airride-system.pl/zawieszeni ... c-365.html
Znalazłem coś takiego i tak się zastanawiam jak to ugryźć:)
Awatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
Posty: 435
Rejestracja: 14 lis 2012, 16:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Skąd?: Krosno

[ALL] Air Ride (pneumatyczny zawias)

Post autor: deejay-13 »

irocket, Bzdury, bzdury i jeszcze raz bzdury. Po pierwsze nie musi kupować gwintu. Fakt najprościej jest zrobić na gwincie bo najłatwiej dorobi mocowanie poduszki. Mozna zrobić na seryjnym amortyzatorze. Widziałem macałem jeździłem takim autem. Wiem że można.
Wcale nie trzeba sadzać auto nisko. Ba 1M mega nisko nie zejdzie bez cięcia podłużnicy. Air ride nadaje sie do normalnej jazdy i to bardzo. Choćby nawet ze względu na położenie środka ciężkości który możemy dowolnie regulować przez podnoszenie czy opuszczenie auta.
Gotowy zestaw jest drogi ale samemu można skompletować podobny zestaw przez pół ceny
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
powel
Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 10 gru 2013, 13:16

[ALL] Air Ride (pneumatyczny zawias)

Post autor: powel »

ja mam w leonie jak chcesz wiecej info to napisz na pw
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Skąd?: Świętochłowice

[ALL] Air Ride (pneumatyczny zawias)

Post autor: remiq »

irocket, można zrobić okucia pod dowolny amortyzator, nawet od Toledo z niesymetrycznym talerzykiem pod sprężynę. To tylko kwestia dobrych rysunków i wejdzie. Ew. można przystosować amortyzator - obciąć talerzyk pod sprężynę i dać okucia, jak do gwintu. Nie będzie możliwości regulacji "spasu", ale będzie działało i będzie sporo taniej.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
Awatar użytkownika
strus90
Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 29 mar 2011, 08:12
Auto: Daewoo Lanos
Model: 2.0 Turbo
Skąd?: Nasielsk

[ALL] Air Ride (pneumatyczny zawias)

Post autor: strus90 »

Kolega mial AirRide w Leganzie i dojezdzal codziennie w kilka osob do pracy wiec nie wiem czemu by mialo sie nie nadawac do jazdy na codzien. Koszt to pewnie od 3tys w gore.
Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
Seat Toledo II 1.9TDI 200KM & 400NM -> VW Pasat B6 1.9TDI ~175KM & 350NM
ODPOWIEDZ