[ALL] Air Ride (pneumatyczny zawias)

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

[ALL] Air Ride (pneumatyczny zawias)

Postprzez piter_szadek » 27 listopada 2014, o 22:26

Witam, wychodzę z pytaniem dot. pneumatycznym zawiasem air ride. Czy moze ktos posiada jednak taki wynalazek.
Jak to sie ma do jazdy codziennej i komfortu jazdy?



Ps. Jesli zle zamieszczony temat, przenosić czy tam podpowiedzieć co i jak [/center]
piter_szadek
Forumowicz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 00:16
Lokalizacja: Szadek
Car:
Engine:

Postprzez irocket » 27 listopada 2014, o 22:32

Po pierwsze, musisz zainwestować w gwint. Air ride przydaje się, jak chce się bardzo nisko posadzić samochód, ale nie chce się zostawić oleju na pierwszej dziurze / progu. Koszt za duży, żeby inwestować do normalnej jazdy, jedynie grubych projektów ;) Ale nie zniechęcam, bo fajnie by było 1M na powietrzu. Najtańszy zestaw na mapet-tuning to 3100 :) I do tego jeszcze gwint
Obrazek
Avatar użytkownika
irocket
Sponsor
 
Posty: 1060
Dołączył(a): 3 sierpnia 2013, o 12:46
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9TDi 1Z

Postprzez piter_szadek » 27 listopada 2014, o 22:53

http://www.airride-system.pl/zawieszeni ... c-365.html
Znalazłem coś takiego i tak się zastanawiam jak to ugryźć:)
piter_szadek
Forumowicz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 5 maja 2014, o 00:16
Lokalizacja: Szadek
Car:
Engine:

Postprzez deejay-13 » 27 listopada 2014, o 23:37

irocket, Bzdury, bzdury i jeszcze raz bzdury. Po pierwsze nie musi kupować gwintu. Fakt najprościej jest zrobić na gwincie bo najłatwiej dorobi mocowanie poduszki. Mozna zrobić na seryjnym amortyzatorze. Widziałem macałem jeździłem takim autem. Wiem że można.
Wcale nie trzeba sadzać auto nisko. Ba 1M mega nisko nie zejdzie bez cięcia podłużnicy. Air ride nadaje sie do normalnej jazdy i to bardzo. Choćby nawet ze względu na położenie środka ciężkości który możemy dowolnie regulować przez podnoszenie czy opuszczenie auta.
Gotowy zestaw jest drogi ale samemu można skompletować podobny zestaw przez pół ceny
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Avatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
 
Posty: 435
Dołączył(a): 14 listopada 2012, o 17:15
Lokalizacja: Krosno
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 2.3 V5

Postprzez powel » 28 stycznia 2015, o 18:01

ja mam w leonie jak chcesz wiecej info to napisz na pw
powel
Forumowicz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 10 grudnia 2013, o 14:16
Lokalizacja: ostrowiec
Car:
Engine:

Postprzez remiq » 29 stycznia 2015, o 21:45

irocket, można zrobić okucia pod dowolny amortyzator, nawet od Toledo z niesymetrycznym talerzykiem pod sprężynę. To tylko kwestia dobrych rysunków i wejdzie. Ew. można przystosować amortyzator - obciąć talerzyk pod sprężynę i dać okucia, jak do gwintu. Nie będzie możliwości regulacji "spasu", ale będzie działało i będzie sporo taniej.
Obrazek

Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Avatar użytkownika
remiq
Junior Admin
 
Posty: 2964
Dołączył(a): 4 kwietnia 2009, o 21:55
Lokalizacja: Świętochłowice
Car: Audi 80/Saxo/Passat
Engine: 2,0E/1,5D/1,9TDI

[ALL] Air Ride (pneumatyczny zawias)

Postprzez strus90 » 1 listopada 2015, o 22:56

Kolega mial AirRide w Leganzie i dojezdzal codziennie w kilka osob do pracy wiec nie wiem czemu by mialo sie nie nadawac do jazdy na codzien. Koszt to pewnie od 3tys w gore.
Daewoo Lanos 249km/329nm
Daewoo Leganza 209km/243nm
Avatar użytkownika
strus90
Forumowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 29 marca 2011, o 08:12
Lokalizacja: Nasielsk
Car: Daewoo Lanos
Engine: 2.0 Turbo


Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron