[1L] Jaki gwint ?

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Postprzez deejay-13 » 24 listopada 2014, o 22:42

Może być coś nie wiele wyżej niż seria. Wszystko zależy od danego amortyzatora. Ja swój obecny gwint mogę tak skręcić na CrossToledo
Na prostej drodze nie nauczysz się wychodzić z zakrętów...
Avatar użytkownika
deejay-13
Forumowicz
 
Posty: 435
Dołączył(a): 14 listopada 2012, o 17:15
Lokalizacja: Krosno
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 2.3 V5

Postprzez haszczu » 24 listopada 2014, o 22:45

deejay-13, ja przód wykręciłem do polowy regulacji i jest tak wysoko jak na serii. Może nowa moda na cross Toledo wejdzie :p
Było 1.8 20v AGN 125KM
Jest 1.8 20VT AUQ 180KM

Polary, kubki termiczne i breloki klubowe - PW, tel: 795-952-746
Avatar użytkownika
haszczu
Moderator
 
Posty: 2882
Dołączył(a): 1 marca 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pilzno
Car: Toledo 1M
Engine: 1.8 20VT AUQ

Postprzez Centek15 » 25 listopada 2014, o 19:06

Wszystko dlatego ze mam 16" i oponę 205\ 55 na zimę :D

[ Dodano: 2014-11-25, 18:06 ]
Decyzja zapadła. Biorę gwint Fk ze strony mapeta.
Był: 1L 2.0 8v 2E 115KM 1992r
/viewtopic.php?t=6298
Jest: 1L 2.0 16v ABF 159KM 1995r :)
/viewtopic.php?t=7999
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Centek15
Forumowicz
 
Posty: 670
Dołączył(a): 30 października 2011, o 17:55
Lokalizacja: Ruda Śląska
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 2.0 16V ABF

Postprzez haszczu » 25 listopada 2014, o 21:39

Centek15, o ile będzie miał. Na allegro jest bezpośredni importer z niemiec i czasami ma lepsze ceny
Było 1.8 20v AGN 125KM
Jest 1.8 20VT AUQ 180KM

Polary, kubki termiczne i breloki klubowe - PW, tel: 795-952-746
Avatar użytkownika
haszczu
Moderator
 
Posty: 2882
Dołączył(a): 1 marca 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pilzno
Car: Toledo 1M
Engine: 1.8 20VT AUQ

Postprzez Centek15 » 25 listopada 2014, o 23:16

Kurde. Poczytałem troszkę i Fk twardszy od MTSa jest. A z Fk chcę wariant AK street, prawie najtańszy. Więc zastanawiam się. Do tego właśnie się dowiedziałem, że trzeba na ten gwint czekać ok 2tyg a koła wożę w aucie :/ Chyba MTSa założę. Do tego za 2tyg zjeżdżam do PL na urlop. Muszę się wyrobić z zimówkami.
Jutro coś podziałam. Może w NL kupię.
Był: 1L 2.0 8v 2E 115KM 1992r
/viewtopic.php?t=6298
Jest: 1L 2.0 16v ABF 159KM 1995r :)
/viewtopic.php?t=7999
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Centek15
Forumowicz
 
Posty: 670
Dołączył(a): 30 października 2011, o 17:55
Lokalizacja: Ruda Śląska
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 2.0 16V ABF

[1L] Jaki gwint ?

Postprzez szymlis » 28 kwietnia 2016, o 16:37

Przymierzam się wreszcie do obniżenia mojej kozy :) Poczytałem trochę o gwintach i wniosek mam jeden nie kupie TaT. Padnie chyba na MTS. Możecie mi coś innego doradzić w tej okolicy cenowej? I pytanie o twardość jak wielkim przeskokiem w stosunku do serii będzie dla mnie taki MTS, bo trochę mnie nastraszyli że wytrzęsie dupe niemiłosiernie ? :D
Avatar użytkownika
szymlis
Forumowicz
 
Posty: 288
Dołączył(a): 29 marca 2014, o 16:12
Lokalizacja: Radom
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.6i oraz 2.0 16V

[1L] Jaki gwint ?

Postprzez Bartek26 » 28 kwietnia 2016, o 17:27

ja z mojej strony mogę polecić sprężyny progresywne firmy vogtland , usiądzie Ci to na seryjnym amorze jak masz zdrowe a komfort i pewność prowadzenia bez porównania do taniego gwintu.
Obniżenie w granicach -40mm
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 589
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

[1L] Jaki gwint ?

Postprzez szymlis » 28 kwietnia 2016, o 23:10

Hmm no w sumie to kusząca opcja. Rozumiem że np to foto z tymi sprężynami właśnie:
Obrazek
Avatar użytkownika
szymlis
Forumowicz
 
Posty: 288
Dołączył(a): 29 marca 2014, o 16:12
Lokalizacja: Radom
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.6i oraz 2.0 16V

[1L] Jaki gwint ?

Postprzez Bartek26 » 29 kwietnia 2016, o 06:57

tak to foto to na tych sprezynach , jeżdze na tym zestawie juz 4 lata i śmiało mogę każdemu polecić
Skill.... You can't buy it ....
Avatar użytkownika
Bartek26
Forumowicz
 
Posty: 589
Dołączył(a): 22 grudnia 2013, o 22:27
Lokalizacja: Żary
Car: Octavia RS
Engine: 1.8 20VT

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron