[1M] Łączniki do stabilizatora z S3

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Postprzez vwir » 31 marca 2014, o 21:44

Są dwa rodzaję łączników. Przerabiałem to, bo wymieniałem gumy w łącznikach i są inne, w zależności od rodzaju łącznika.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2781
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Postprzez wojtekm » 31 marca 2014, o 21:53

Avatar użytkownika
wojtekm
Sponsor
 
Posty: 937
Dołączył(a): 14 czerwca 2011, o 21:54
Lokalizacja: Krosno/Dukla
Car:
Engine:

Postprzez spec » 31 marca 2014, o 22:32

Łączniki od mnie dotarły, jutro montaż. Wyglądają nieźle, pasują idealnie w otwór starego oryginalnego stabilizatora. Zastanawiałem się jedynie czy to że mają po dwa przeguby nie wpłynie negatywnie na prowadzenie ale w sumie nie powinno - oryginalne z s3 też są na przegubach.
spec
Forumowicz
 
Posty: 842
Dołączył(a): 27 stycznia 2010, o 21:44
Lokalizacja: Rzeszów
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez wojtekm » 31 marca 2014, o 22:35

spec, więc czekamy ;)
Avatar użytkownika
wojtekm
Sponsor
 
Posty: 937
Dołączył(a): 14 czerwca 2011, o 21:54
Lokalizacja: Krosno/Dukla
Car:
Engine:

Postprzez haszczu » 31 marca 2014, o 22:50


Właśnie takie mam
Avatar użytkownika
haszczu
Moderator
 
Posty: 2881
Dołączył(a): 1 marca 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pilzno
Car: Toledo 1M
Engine: 1.8 20VT AUQ

Postprzez kornat » 31 marca 2014, o 22:50

spec napisał(a):Zastanawiałem się jedynie czy to że mają po dwa przeguby nie wpłynie negatywnie na prowadzenie ale w sumie nie powinno

Też mi się tak wydaje, Fabia I też miała łączniki na przegubach tylko że do amora przykręcane i do miękkich nie należała ;)
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez spec » 1 kwietnia 2014, o 17:37

No i klops. Wszystko pasuje oprócz jednej rzeczy. Nie ma miejsca na klucz do dokręcenia do wahacza. Jest jedynie miejsce na imbusa od strony szpilki ale nie da się go włożyć bo przeszkadza wahacz. Kurcze byłem przekonany, że to wycięcie jest ...
spec
Forumowicz
 
Posty: 842
Dołączył(a): 27 stycznia 2010, o 21:44
Lokalizacja: Rzeszów
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez wojtekm » 1 kwietnia 2014, o 18:57

To może przyspawac śrubę do łącznika, wkręcić łącznik do wahacza, obciac śrubę i jazda ;)
Avatar użytkownika
wojtekm
Sponsor
 
Posty: 937
Dołączył(a): 14 czerwca 2011, o 21:54
Lokalizacja: Krosno/Dukla
Car:
Engine:

Postprzez haszczu » 1 kwietnia 2014, o 19:36

A zastanawiał się ktoś nad dospawaniem ucha do amortyzatora na długi łącznik?
Ciężko jest wyjąć wkład żeby go nie uszkodzić podczas spawania?
Było 1.8 20v AGN 125KM
Jest 1.8 20VT AUQ 180KM

Polary, kubki termiczne i breloki klubowe - PW, tel: 795-952-746
Avatar użytkownika
haszczu
Moderator
 
Posty: 2881
Dołączył(a): 1 marca 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pilzno
Car: Toledo 1M
Engine: 1.8 20VT AUQ

Postprzez spec » 1 kwietnia 2014, o 20:12

Bez zakładania klucza też da się przykręcić mój łącznik i to dość mocno ale trzeba pomyśleć o tym że kiedyś trzeba będzie to odkręcić :-)
Mam jeszcze jeden pomysł. Zakręcę na gwint nakrętkę tak mocno jak się da i przez nakrętkę zakręcę łącznik w wahacz. Gwint jest długi to wystarczy, może nakrętkę jeszcze lekko szlifnę.
spec
Forumowicz
 
Posty: 842
Dołączył(a): 27 stycznia 2010, o 21:44
Lokalizacja: Rzeszów
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron