[ALL] Wykresy z hamowni

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Re: [ALL] Wykresy z hamowni ASV 250/460

Postprzez strus90 » 25 grudnia 2015, o 01:05

Fiodor napisał(a):Witam. oto moje drugie auto Toledo2 z silnikiem ASV calkiem cywilne i spokojne auto do jezdzenia po bulki. na szybko zrobilismy troche mocy.
Czyli
wtryski 290
turbo GTB2056V mercedes
pompa sekcja 11ka przerobiony nastawnik
walek SDI
fmic aluminiowy rdzen 65x180x550
wydech 2,5 cala
wystrojene oczywiscie przez Roberta Tune-up
Jest jeszcze zapas paliwa ale wiecej nie robili bo zaczyna juz kopcic na tych nastawach troche pusci z dolu a potem juz nic dopieor widac na hamowni jak sie rozkreca na poszczegolnych biegach na drodze nic nie kopci. Bardzo przyjemnie sie jezdzi
Obrazek
wiecej: https://www.facebook.com/media/set/?set ... uploaded=1


Ktos tu jakis czas temu pytal o wynik na W310, ze slaby itp hmmm Tutaj W290 a wynik taki jak na 270. Na 310 przy tej samej mocy byl duzy zapas paliwa ;)

Obrazek

Niuta z dolu jakos nie za duzo, a i moc jakos nisko w porownaniu do tego:

Obrazek

Ciekawe jak by wypadl pojedynek na ulicy ale jednak Toledo z moca max przy 4700 powinno chyba wygrc wyscig mimo 3km mniej ;)

Tu masz filmik Tolka w wyscigu ze Skoda strojona w Tune-UP.

https://www.youtube.com/watch?v=AzTeFso6na0

Dodam tylko ze inne Toledo (mojego brata) na wtryskach 216 z moca 190-200km jechalo rowno z ta Octavia (198km) a nawet chyba bylo troche szybsze. Wiec 200km z 0.216 to zadna nowosc ;)

Nie szukam zwady z Toba, ale denerwuje gadanie ze Twoje jest najtwojsze a wszystko inne jest zle, ni ejestes jedynym ktory umie robic szybkie 1.9 ;)
Daewoo Lanos 249km/329nm
Daewoo Leganza 209km/243nm
Avatar użytkownika
strus90
Forumowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 29 marca 2011, o 08:12
Lokalizacja: Nasielsk
Car: Daewoo Lanos
Engine: 2.0 Turbo

[ALL] Wykresy z hamowni

Postprzez Fiodor » 29 grudnia 2015, o 20:55

Nie szukam zwady z Toba, ale denerwuje gadanie ze Twoje jest najtwojsze a wszystko inne jest zle, ni ejestes jedynym ktory umie robic szybkie 1.9 ;)
gdzie ja takie cos napisalem. poprostu dla mnie 200KM na 216 to zart bo na duzo grubszych gratach wyszlo tylko 245KM to jak to jest?
Wynik w moim toledo jest na pompie 10ki z tlokiem 11. Niema tam fali de143 i innych patentow w ukladzie paliwowym. W dodatku jest to na turbinie GTB2056V. Gdyby tam zamontowal VKLR byloby 15KM wiecej, do tego falia de 143 i kolejne 10-15KM wiecej, do tego jakis filtr i kolejne 10KM, jakis patenty w ukladzie paliwowym i kolejne 10 KM. Wiec myslie ze lekko dal bym rady tam zrobic +30KM na tych wtryskach. oczywiscie tak samo moge napisac ze jest zapas paliwa !

PS co ten filmik mal na celiu bo jakos nie rozumiem jedno auto ma 240KM i jest szybsze od auto co ma 200KM w czym cyrk?
Obrazek
Avatar użytkownika
Fiodor
Forumowicz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 25 lutego 2012, o 20:13
Lokalizacja: Gdansk
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

[ALL] Wykresy z hamowni

Postprzez strus90 » 29 grudnia 2015, o 22:34

To ze moze w koncu Ty pokazal bys jakies filmiki bo nic sie nie chwalisz a jest czym
Daewoo Lanos 249km/329nm
Daewoo Leganza 209km/243nm
Avatar użytkownika
strus90
Forumowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 29 marca 2011, o 08:12
Lokalizacja: Nasielsk
Car: Daewoo Lanos
Engine: 2.0 Turbo

[ALL] Wykresy z hamowni

Postprzez Fiodor » 29 grudnia 2015, o 22:37

bo tak naprawde nie wiem co wynika z twojego filmiku?
Skladam ibize i obecuje ze cos nagram i wtedy bedziesz mogl sobie dowoli hejtowac :lol:
Obrazek
Avatar użytkownika
Fiodor
Forumowicz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 25 lutego 2012, o 20:13
Lokalizacja: Gdansk
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Re: [ALL] Wykresy z hamowni

Postprzez strus90 » 30 grudnia 2015, o 21:14

Fiodor napisał(a):i wtedy bedziesz mogl sobie dowoli hejtowac :lol:


nie ja zaczolem ;)
Daewoo Lanos 249km/329nm
Daewoo Leganza 209km/243nm
Avatar użytkownika
strus90
Forumowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 29 marca 2011, o 08:12
Lokalizacja: Nasielsk
Car: Daewoo Lanos
Engine: 2.0 Turbo

[ALL] Wykresy z hamowni

Postprzez Roxon40 » 30 grudnia 2015, o 21:30

Ale za to ja proponuję żebyście zakończyli wycieczki personalne w tym jak i w innych tematach. Fajnie że składacie auta, że są mocne, na pewno jest z czego czerpać pomysł i wiedzę, ale nie musicie w każdym możliwym temacie najeżdżać na siebie.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
:one: Jest 154,5 KM i 339,7Nm :582:
:diabelek: EcuProject :diabelek:
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4158
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

[ALL] Wykresy z hamowni

Postprzez strus90 » 7 lutego 2016, o 22:43

Toledo 1.9TDI 110KM AHF + Turbo ASZ

Obrazek

Logi doladowania:
http://vaglog.pl/log_232908.html
http://vaglog.pl/log_232907.html

Podmieniony zostanie N75, poniewaz ten w innym aucie tez mial problemy ze spadkiem doladowania, stad dolek w okolicy 2500-3000obr. Mysle ze przy obrotach powyzej 4tys trzeba bedzie zdjac doladowania na max 1,3 bar.
Ostatnio edytowano 14 lutego 2016, o 14:22 przez strus90, łącznie edytowano 1 raz
Daewoo Lanos 249km/329nm
Daewoo Leganza 209km/243nm
Avatar użytkownika
strus90
Forumowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 29 marca 2011, o 08:12
Lokalizacja: Nasielsk
Car: Daewoo Lanos
Engine: 2.0 Turbo

[ALL] Wykresy z hamowni

Postprzez vwir » 8 lutego 2016, o 08:37

Turbina KKK?
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2783
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

[ALL] Wykresy z hamowni

Postprzez strus90 » 8 lutego 2016, o 13:35

Garett GT1749VA
Daewoo Lanos 249km/329nm
Daewoo Leganza 209km/243nm
Avatar użytkownika
strus90
Forumowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 29 marca 2011, o 08:12
Lokalizacja: Nasielsk
Car: Daewoo Lanos
Engine: 2.0 Turbo

[ALL] Wykresy z hamowni

Postprzez strus90 » 14 lutego 2016, o 23:49

Seat Toledo ASV 110KM

Turbo GT2056V
Wtryski 0.216 Bosch
Pompa 11ka
Walek SDI
FMIC
Kolektor ssacy z PD
Pompka w zbiorniku
DP 2,5"
Sprzeglo G60/VR6

Obrazek

Niestety turbo wstawalo ospale, silnik sie gotowal i na nic zdala sie podmianka slupka wiec wpadlo kilka zmian:

Turbo GTB1756VK
Wymiana pompy wodnej SKF (plastikowy wirnik) na Metelli (wirnik stalowy)
Dodatkowa pompa wody elektryczna
Termostat 80*C

Obrazek

A tak odpycha sie auto

https://www.youtube.com/watch?v=ain2Ro4 ... e=youtu.be
Daewoo Lanos 249km/329nm
Daewoo Leganza 209km/243nm
Avatar użytkownika
strus90
Forumowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 29 marca 2011, o 08:12
Lokalizacja: Nasielsk
Car: Daewoo Lanos
Engine: 2.0 Turbo

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron