[1L/1M] Czyszczenie smoka/ssaka z baku w dieslu na pompie

Czyli zrób to sam i pochwal sie na forum.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

[1L/1M] Czyszczenie smoka/ssaka z baku w dieslu na pompie

Post autor: kornat »

U mnie po wymyciu i przedmuchaniu chodzą lekko, ustami spokojnie dało się zaciągnąć aby się zamknęły.
motyka8

[1L/1M] Czyszczenie smoka/ssaka z baku w dieslu na pompie

Post autor: motyka8 »

Zamykac to da rade tylko w druga strone
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

[1L/1M] Czyszczenie smoka/ssaka z baku w dieslu na pompie

Post autor: kornat »

Również bezproblemowo czy to dmuchając/zaciągając aby się otworzył. Na zasilaniu to tego zaworka może nie być w ogóle, bo wychodziły nowsze partie smoków gdzie był przelot zrobiony.
motyka8

[1L/1M] Czyszczenie smoka/ssaka z baku w dieslu na pompie

Post autor: motyka8 »

A da sie to rozebrac zeby go wyciagnac ?
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

[1L/1M] Czyszczenie smoka/ssaka z baku w dieslu na pompie

Post autor: kornat »

Rozebrać w sensie aby można było można później zamontować to nie wiem jak to zrobić (powinno się dać bo ktoś to musiał złożyć). Jeżeli całkowicie wywalić to wiertełko i rozwiercić.
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Sopot

[1L/1M] Czyszczenie smoka/ssaka z baku w dieslu na pompie

Post autor: klynna »

kupiłem już przeówd do paliwa, który idzie do filtra paliwa (również mam pęcherzyki powietrza), ale o czyszczeniu pompy to wcześniej nie słyszałem :)

Ciesze się, że znalazłem ten temat :)
wymienie przewód, oringi w filtrze paliwa, wyczyszcze pompe to i może nastawnik przestanie wyć :) wszystko jakby nie było ze sobą współpracuję. Tylko musze znaleźć jakiś dzień wolny :)
Po woli juz mi się kończy robota przy samochodzie :)
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

[1L/1M] Czyszczenie smoka/ssaka z baku w dieslu na pompie

Post autor: kornat »

klynna, fabrycznie TDI VP nie miało pompy w baku tylko smoka/ssaka ;)
Awatar użytkownika
klynna
Forumowicz
Posty: 322
Rejestracja: 25 lut 2015, 23:06
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Sopot

[1L/1M] Czyszczenie smoka/ssaka z baku w dieslu na pompie

Post autor: klynna »

Tak patrze na te zdjęcia ssaka i się zastanawiam jak może popsuć się pływak ?
Mój jakby się zablokował i ciągle jest w pozycji max lub delikatnie poniżej maxa. Na pełnym baku przejechałem ponad 400km.

Możecie coś podpowiedzieć ?
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1131
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Skąd?: Rzeszów / Krosno

[1L/1M] Czyszczenie smoka/ssaka z baku w dieslu na pompie

Post autor: irocket »

Mając zbiornik na wierzchu w mojej 1L pomyślałem, że wyczyszczę smok. Wyjąłem go, okazał się całkowicie inny, rozbiera się go też inaczej - po prostu wyciąga dekielek od spodu. Syfu praktycznie zero, żadnych zaworków ani nic, jedna rurka zasilająca, druga od powrotu i tyle. Dodatkowo w baku była jakaś sprężyna z cienkiego drutu (cieńszy niż w długopisie), około 8cm długości, średnica około 1,5cm, nie wiem od czego ona, ale strasznie łatwo ją ścisnąć. Znalazłem po wyjęciu smoka w baku.
ODPOWIEDZ