[1L/1M] Czyszczenie smoka/ssaka z baku w dieslu na pompie

Czyli zrób to sam i pochwal sie na forum.

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40, koti

Postprzez kornat » 20 marca 2014, o 21:17

U mnie po wymyciu i przedmuchaniu chodzą lekko, ustami spokojnie dało się zaciągnąć aby się zamknęły.
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez motyka8 » 20 marca 2014, o 21:53

Zamykac to da rade tylko w druga strone
motyka8
 

Postprzez kornat » 20 marca 2014, o 22:09

Również bezproblemowo czy to dmuchając/zaciągając aby się otworzył. Na zasilaniu to tego zaworka może nie być w ogóle, bo wychodziły nowsze partie smoków gdzie był przelot zrobiony.
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez motyka8 » 20 marca 2014, o 22:20

A da sie to rozebrac zeby go wyciagnac ?
motyka8
 

Postprzez kornat » 20 marca 2014, o 22:42

Rozebrać w sensie aby można było można później zamontować to nie wiem jak to zrobić (powinno się dać bo ktoś to musiał złożyć). Jeżeli całkowicie wywalić to wiertełko i rozwiercić.
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez klynna » 17 czerwca 2015, o 08:26

kupiłem już przeówd do paliwa, który idzie do filtra paliwa (również mam pęcherzyki powietrza), ale o czyszczeniu pompy to wcześniej nie słyszałem :)

Ciesze się, że znalazłem ten temat :)
wymienie przewód, oringi w filtrze paliwa, wyczyszcze pompe to i może nastawnik przestanie wyć :) wszystko jakby nie było ze sobą współpracuję. Tylko musze znaleźć jakiś dzień wolny :)
Po woli juz mi się kończy robota przy samochodzie :)
Avatar użytkownika
klynna
Forumowicz
 
Posty: 322
Dołączył(a): 26 lutego 2015, o 00:06
Lokalizacja: Sopot
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez kornat » 17 czerwca 2015, o 12:19

klynna, fabrycznie TDI VP nie miało pompy w baku tylko smoka/ssaka ;)
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

[1L/1M] Czyszczenie smoka/ssaka z baku w dieslu na pompie

Postprzez klynna » 28 sierpnia 2015, o 08:25

Tak patrze na te zdjęcia ssaka i się zastanawiam jak może popsuć się pływak ?
Mój jakby się zablokował i ciągle jest w pozycji max lub delikatnie poniżej maxa. Na pełnym baku przejechałem ponad 400km.

Możecie coś podpowiedzieć ?
Avatar użytkownika
klynna
Forumowicz
 
Posty: 322
Dołączył(a): 26 lutego 2015, o 00:06
Lokalizacja: Sopot
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

[1L/1M] Czyszczenie smoka/ssaka z baku w dieslu na pompie

Postprzez irocket » 26 lipca 2017, o 13:09

Mając zbiornik na wierzchu w mojej 1L pomyślałem, że wyczyszczę smok. Wyjąłem go, okazał się całkowicie inny, rozbiera się go też inaczej - po prostu wyciąga dekielek od spodu. Syfu praktycznie zero, żadnych zaworków ani nic, jedna rurka zasilająca, druga od powrotu i tyle. Dodatkowo w baku była jakaś sprężyna z cienkiego drutu (cieńszy niż w długopisie), około 8cm długości, średnica około 1,5cm, nie wiem od czego ona, ale strasznie łatwo ją ścisnąć. Znalazłem po wyjęciu smoka w baku.
Avatar użytkownika
irocket
Sponsor
 
Posty: 1055
Dołączył(a): 3 sierpnia 2013, o 12:46
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9TDi 1Z

Poprzednia strona

Powrót do DIY

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron