piotr_192, jesli mechanicy ci czyścili przepustnicę to na twoim miejscu luknol bym czy ci dobrze linke gazu zamontowali bo przez to możesz mieć te 2 błęd, czy dobrze kostkę dopieli oraz czy ci dobrze zrobili adaptację.
17967 - mówi o usterce w nastawach podstawowych jednostki sterującej przepustnicą (J338)
17963, który w sumie dotyczy tej samej usterki oraz sposobu jej usunięcia - czyli dopasowanie jednostki sterujacej. W skład układu sterowania przepustnicy wchodzą jeszcze dwa czujniki: G187 i G188 - czujniki kąta uchylenia przepustnicy.
[ Dodano: 2011-04-11, 22:19 ] olinek2, tak mam na mysli TPS, jeszcze pytanie czy przed operacją czyszczenia przepustnicy były te błędy?
O tym piszę od początku
Co do złożenia to prawdopodobne, ale możliwe jest to że już nie kontaktuje prawidłowo ślizgacz TPSu i trzeba by wyczyścić ją w środku. Podobnie z czyszczeniem, jeśli wyczyścili listek, a przy ośce nie, to możliwe jest że się nie domyka, lub przycina...
olinek2, jak sie kasuje te nastawy wyuczone poprzez program Polski vag, ja po czyszczeniu przepustnicy nic nie kasowałem lecz tylko ją zaadoptowałem (chyba w kanale 98)
[ Dodano: 2011-04-11, 22:22 ] reasumując w ciepły dzień wyjmij przepustnicę rozkręć poczyść i poskładaj, wtedy sam najlepiej będziesz wiedział co zrobiłeś i że jest dobrze:) wtedy sprawdz błędy.
No adaptacje na 10 kanale wartości 000 bo po czyszczeniu jak się długo jeździ na przepustnicy brudnej to może niezaadoptować bo będą za duże różnice, stąd najczęściej płacz i szlochanie przy AKLkach po czyszczeniu (jeszcze gorzej, a po adaptacji jeszcze błędy przepustnicy).
Ale to nie jest adaptacja przepustnicy, tylko kasowanie nastaw wyuczonych Przepustnicę swoją drogą adaptujesz.
Może tu jest inny sterownik silnika i stąd te różnice.
Odgrzebie kotleta.
Od jakiegoś czasu mam coś takiego, że przy odpaleniu z rana na PB jest git, po przejściu na LPG obroty gwałtownie spadają. Dodaje lekko gaz i auto przygasa a czasami po prostu zgaśnie. Póki jest zimny to ciężko się rusza z miejsca (chyba ze dodam dużo więcej gazu) a gdy już się zagrzeje to problem ustaje.
Podmieniłem dzisiaj przepływkę na używaną i na Pb ok a na LPG od razu gaśnie.
Po odpieciu przepływki jest dokładnie tak samo
Było 1.8 20v AGN 125KM
Było 1.8 20VT AUQ 180KM
Było 1.9 TDI ASV 110KM
Jest Leon 1.8T AUQ 180KM