[1M] Pilot kluczyka - programowanie i inne

Wszystko o elektryce w aucie

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, gurszczak, Roxon40

Postprzez haszczu » 7 stycznia 2015, o 13:11

norbuss, zanieś pilot do jakiegoś ogarniętego elektronika. Może trzeba luty poprawić
Było 1.8 20v AGN 125KM
Jest 1.8 20VT AUQ 180KM

Polary, kubki termiczne i breloki klubowe - PW, tel: 795-952-746
Avatar użytkownika
haszczu
Moderator
 
Posty: 2875
Dołączył(a): 1 marca 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pilzno
Car: Toledo 1M
Engine: 1.8 20VT AUQ

Postprzez Tuchola_BDG » 7 stycznia 2015, o 13:17

Dla upewnienia się co do częstotliwości pilota to można sprawdzić świadectwo, które powinno być pod baterią, taki zielony "papierek". Ale w teorii, jak dobrze pamiętam to moduły stare tzn. 1J0 mają 433MHz, a 1C0 434MHz, opisy na obudowie są nic nie warte :)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Tuchola_BDG
Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 15 października 2014, o 13:18
Lokalizacja: Bydgoszcz
Car:
Engine:

Postprzez norbuss » 8 stycznia 2015, o 00:45

Maly edit, pilot ozyl. W sumie troche dziwacznie ale zawsze cos. Nie zawsze lapie otwieranie, bo klikam i klikam i nic i nagle cos. Po drugie drzwi kierowcy sie nie otwieraja. A po trzecie zamykanie w ogole nie daje znaku zycia:/
norbuss
Forumowicz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 16 kwietnia 2014, o 10:44
Lokalizacja: Karczew
Car: Toledo 1M
Engine: 1.6 SR

Postprzez haszczu » 8 stycznia 2015, o 09:56

norbuss, no to pilot do przelutowania
Było 1.8 20v AGN 125KM
Jest 1.8 20VT AUQ 180KM

Polary, kubki termiczne i breloki klubowe - PW, tel: 795-952-746
Avatar użytkownika
haszczu
Moderator
 
Posty: 2875
Dołączył(a): 1 marca 2013, o 19:50
Lokalizacja: Pilzno
Car: Toledo 1M
Engine: 1.8 20VT AUQ

Postprzez norbuss » 17 stycznia 2015, o 19:09

Siema

sprawa pilota ma sie nastepujaco. Zanim zanioslem do elektronika, myslalem ze vagiem zaprogramuje i bedzie git, nie bylo a zarazem pogorszylo sprawe. Teraz gdy odebralem pilot i diody normalnie sie zachowuja, nie umiem a raczej nie moge go zaprogramowac. Robie wszystko zgodnie z instrukcjami i nic a nic. Gdy wejde w 46 i 10, nie moge tam zadnej innej wartosci wpisac niz 1, bo wtedy przycisk Zapisz ni ejest aktywny. Probowalem 0 zeby zreetowac, nic. Gdy wchodze w bloki pomiarowe 007/009/itd zeby sprawdzic ile jest zakodowanych i a jakich miejscach, nic takiego nie ma. Nie wiem co robic. Pomocy
norbuss
Forumowicz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 16 kwietnia 2014, o 10:44
Lokalizacja: Karczew
Car: Toledo 1M
Engine: 1.6 SR

Postprzez tom-elektro » 19 lutego 2015, o 15:35

norbuss napisał(a):Siema

sprawa pilota ma sie nastepujaco. Zanim zanioslem do elektronika, myslalem ze vagiem zaprogramuje i bedzie git, nie bylo a zarazem pogorszylo sprawe. Teraz gdy odebralem pilot i diody normalnie sie zachowuja, nie umiem a raczej nie moge go zaprogramowac. Robie wszystko zgodnie z instrukcjami i nic a nic. Gdy wejde w 46 i 10, nie moge tam zadnej innej wartosci wpisac niz 1, bo wtedy przycisk Zapisz ni ejest aktywny. Probowalem 0 zeby zreetowac, nic. Gdy wchodze w bloki pomiarowe 007/009/itd zeby sprawdzic ile jest zakodowanych i a jakich miejscach, nic takiego nie ma. Nie wiem co robic. Pomocy


Sprawdz czy Vag blok [46] nie generuję błędu po programowaniu kluczyka. W moim kluczyku zapalały się diody a procesu programowania nie przechodził. Rozwiazanie problemu tylko nowy [używany] kluczyk i po problemie.

Kluczyka szukaj pod konkretną czestotliwość, sprawdź pod baterią na jakiej pracuje i takiej szukaj. Powodzenia :-)
Jest: Peugeot 407 SW : 2.2 Pb : 2006 : 164KM
Było: Toledo II 1.9 TDI : 2001 : ASV : 110KM
Avatar użytkownika
tom-elektro
Forumowicz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 16 października 2009, o 12:09
Lokalizacja: Koszalin
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez Sony » 19 lutego 2015, o 16:00

Mała poprawka. Kluczyka szukaj z takim samym numerem rezonatora na płytce drukowanej, a nie po częstotliwości... Patrz strona 18 tego tematu.
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6696
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

[1M] Pilot kluczyka - programowanie i inne

Postprzez CarlosTheCook » 3 listopada 2015, o 16:29

Witam.
Chciałem zapytać czy koledzy, znają jakiegoś dobrego "majstra" z okolic Jeleniej Góry do którego mógłbym się udać w celu zaprogramowania pilota. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
CarlosTheCook
Sponsor
 
Posty: 36
Dołączył(a): 17 lutego 2013, o 15:44
Lokalizacja: Jelenia Góra
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.8 20V AGN

[1M] Pilot kluczyka - programowanie i inne

Postprzez hCYk » 3 listopada 2015, o 20:31

Witam.
Chciałbym zaprogramować sobie kluczyk do zdalnego otwierania i zamykania drzwi. Ma ktoś z was jakąś sprawdzoną instrukcję jak to zrobić. Zaznaczę że posiadam jeden zwykły kluczyk i jeden właśnie do zdalnego sterowania zamkiem. Bateryjka jest raczej ok bo po przyciśnięciu któregokolwiek z przycisków dioda na pilocie się świeci. Ale tak profilaktycznie czy po wymianie bateryjki kluczyk trzeba całkowicie programować od nowa? Chodzi mi tu o programowanie Immo jak i zamka.
Pozdrawiam.
Obrazek
hCYk
Forumowicz
 
Posty: 119
Dołączył(a): 28 października 2015, o 20:00
Lokalizacja: Jarosław
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.6 16V

[1M] Pilot kluczyka - programowanie i inne

Postprzez Sony » 3 listopada 2015, o 21:42

hCYk, masz opisaną procedurę kodowania na 3 stronie tematu - trochę się wysil na przyszłość i poszukaj odpowiedzi w temacie.

Po wymianie bateryjki nie ma konieczności programowania pilota.
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6696
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron