[1M] Pilot kluczyka - programowanie i inne

Wszystko o elektryce w aucie

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, gurszczak, Roxon40

Postprzez Toledofan » 27 września 2014, o 11:39

Sony napisał(a):krzysiek51xe, zadzwoń sobie do tego gościa z allegro i wszystkiego się dowiesz.


Jak pomoc z zewnątrz jakaś potrzebna, to tu jest info o kodowaniu i dorabianiu kluczy do aut, można śmiało dzwonić.
Avatar użytkownika
Toledofan
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 3 września 2014, o 15:00
Lokalizacja: Warszawa
Car: SEAT TOLEDO III
Engine: 2.0 TDI 140 KM

Postprzez pawkli » 15 października 2014, o 19:24

Witam , Panowie szukam i szukam i znaleźć nie mogę , jak zaprogramować kluczyć po wyczarpaniu i wymianie baterii , mam Toledo 2 z 99 roku , kluczyk mam z pilotem na dwa przyciski , pomożecie ??
pawkli
Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 9 października 2014, o 23:52
Lokalizacja: Głogów
Car: Seat 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez Sony » 16 października 2014, o 20:22

pawkli, nie bądź leniwy. Skoro znalazłeś odpowiedni temat to go przeczytaj od początku. Podpowiem Ci, że odpowiedź znajdziesz na którejś z pierwszych stron wątku.
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6795
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV++

Postprzez mrmiodek » 18 października 2014, o 18:10

Witam
Mam nie działający pilot (433) a mianowicie brakuje w nim kondensatora i teraz pytanie do Was jakiej wartości jest ten kondensator?
Obrazek
Avatar użytkownika
mrmiodek
Forumowicz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 16 września 2014, o 17:42
Lokalizacja: Białystok
Car: 1M
Engine: 1.8T AUM

Postprzez pawkli » 20 października 2014, o 22:03

a jak mi nie działają żadne sposoby programowania pilota to pozostaje tylko vag ?
pawkli
Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 9 października 2014, o 23:52
Lokalizacja: Głogów
Car: Seat 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez mrmiodek » 20 października 2014, o 22:27

Może być podobnie jak u mnie. Zaden sposób nie działa, nawet vag. Np. uszkodzenie pilota tak jak u mnie wyzej. Normalnie swieci mruga i wogóle. Ale kondensator którego brakuje dopowiada bezpośrednio za częstotliwość nadawania. Dosłownie mówiąc pilot poszedł w maliny.


Czy ktoś z posiadaczy S może ma taki pilot, może wylutować go i sprawdzić jego parametry?
Avatar użytkownika
mrmiodek
Forumowicz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 16 września 2014, o 17:42
Lokalizacja: Białystok
Car: 1M
Engine: 1.8T AUM

Postprzez tom-elektro » 3 grudnia 2014, o 13:19

Panowie przerobiłem problem kluczyka rownież, niestety musiałem zakupić nowy (czytaj używany oryginalny). Objawy jak u przedmówców migająca dioda i błąd przy programowaniu, ręcznym jak i vagiem.

Kluczyk dobierałem pod częstotliwość, u mnie było 434MHz zczytane z naklejki pod baterią, na obudowie kluczyka jest 433MHz 5FA 007 680 i to jest mylące.
Mój moduł komfortu ma numery 1C0 959 799 F, zakupiony kluczyk 434MHz HELLA 5FA 008 548 ta konfiguracja działa na pewno. Może komuś się przyda ta informacja :-)
Ostatnio edytowano 22 grudnia 2014, o 12:56 przez tom-elektro, łącznie edytowano 1 raz
Jest: Peugeot 407 SW : 2.2 Pb : 2006 : 164KM
Było: Toledo II 1.9 TDI : 2001 : ASV : 110KM
Avatar użytkownika
tom-elektro
Forumowicz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 16 października 2009, o 12:09
Lokalizacja: Koszalin
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez pawkli » 3 grudnia 2014, o 14:51

ja byłem u speca z tym, zczytał błędy ponownie i kazał mi najpierw wyminić zamek kierwocy , który faktycznie jest w opłąkanym stanie i dopiero programować kluczyć
pawkli
Forumowicz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 9 października 2014, o 23:52
Lokalizacja: Głogów
Car: Seat 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez tom-elektro » 4 grudnia 2014, o 16:43

pawkli napisał(a):ja byłem u speca z tym, zczytał błędy ponownie i kazał mi najpierw wyminić zamek kierwocy , który faktycznie jest w opłąkanym stanie i dopiero programować kluczyć

Mój zamek kierowcy też generuje błedy na Vagu, programując kluczyk vagiem nie potrzebujesz ingerencji w zamek
Jest: Peugeot 407 SW : 2.2 Pb : 2006 : 164KM
Było: Toledo II 1.9 TDI : 2001 : ASV : 110KM
Avatar użytkownika
tom-elektro
Forumowicz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 16 października 2009, o 12:09
Lokalizacja: Koszalin
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez Łojek » 4 grudnia 2014, o 21:34

Moje problemy z pilotem rozwiązane :-)
Chodziło o słaby zasięg, czasem stałem przy aucie i klikałem żeby otworzyć lub zamknąć.
Na pierwszy ogień przelutowałem moduł komfortu, nie pomogło!
Potem kupiłem nowy kluczyk scyzoryk, zasięg jak na starym pilocie!
Potem wg instrukcji przedłużyłem antenę modułu komfortu, niby ciut lepiej ale to nie to!
Dziś bingo!!!założyłem moduł o tym samym oznaczeniu z passata!
Wgrałem oba klucze i zasięg rewelacja!
Stary oryginał działa nawet lepiej niż scyzoryk z Alle
Podejrzewam że powodem jest całkiem nowa bateria w starym pilocie
bo w scyzoryku ma już jakieś pół roku i codziennie z niego korzystałem :-)

Podrzucam jeszcze link do manuala jak wydłużyć antenę

http://billswebspace.com/ExtendingMKIVK ... aRange.htm
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Było 123KM, 264 Nm, było 143KM i 314Nm, jest 165KM,365Nm
Moja replika dakarowej Yamahy...
https://picasaweb.google.com/108651862641483365846
Łojek
Forumowicz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 7 października 2012, o 11:10
Lokalizacja: Olsztyn
Car: 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron