[1M] Kontrolka diagnostyczna silnika (Check Engine)

Wszystko o elektryce w aucie

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, gurszczak, Roxon40

[1M] Kontrolka diagnostyczna silnika (Check Engine)

Postprzez jesion1982 » 11 lutego 2009, o 23:22

Witam mam klopot,od ponad pol roku swieci mi sie diagnostykla silnika,zaczelo sie w kwietniu poprzedniego roku,po kupnie auta przejechalem jakies 150km i zapalila sie po raz pierwszy i teraz po kolei co wymienialem i naprawialem, za kazda jedna naprawa lub skasowaniu bledu on pojawial sie po jakims czasie spowrotem ,roznie raz po 30 raz po 100 km
oto moje naprawy:
1.zawor EGR
2.Sonda lamda,przed katalizatorem-wymiana
3.czyszczenie i uszczelnianie przepustnicy
4.wymiana przeplywomierza
do wszystkich napraw robiona byla adaptacja
Ostatnio juz nawet uslyszalem ze prawdopodobnie uszkodzony jest sterownik silnika
-to koszt ok.2,5tys.zl.
Jezeli ktos mial juz taki przypadek,lub wie cokolwiek na ten temat i moglby pomoc
PROSZE,pomozcie!
Seat Toledo 1.8 20 v,APG r.2001
z gory wielkie dzieki!!!
Ostatnio edytowano 10 marca 2011, o 14:45 przez jesion1982, łącznie edytowano 2 razy
jesion
jesion1982
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10 lutego 2009, o 11:45
Lokalizacja: Oosterhout NL
Car:
Engine:

Postprzez Sony » 12 lutego 2009, o 00:29

Hejka :) Jesion powiem jedynie, że znam osobiście podobny przypadek. Mój chrzestny w Toyocie z gazem również ma cały czas zapaloną diagnostykę. W serwisie mu krzyknęli za zrobienie (wykasowanie błędu właśnie or something) coś koło 150zł :-D

Zapłacił, więc mu zrobili :) Za jakieś dwa tygodnie jednak znów mu się zapaliła kontrolka :) Pojechał do znajomego mechaniora i dopiero ten mu powiedział, że takie "naprawy" w serwisie nic nie dadzą, bo i tak się będzie diagnostyka za jakiś czas palić i tak.
No i chrzestny śmiga Toyotką aż miło, z silnikiem nic się nie dzieje, a kontrolka się pali.

Możliwe jest więc, że nie masz się czym przejmować :)

-----------------------
A tak poza tematem... ZAPRASZAM Cię Jesion TUTAJ -> viewtopic.php?t=12&postdays=0&postorder=asc&start=480
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6705
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez maciejek » 12 lutego 2009, o 10:18

Jesion1982
jeżeli masz założonego "Junkersa" to zawsze będzie się pultał o zbyt ubogą mieszankę i wywalał checka. Jedynym ratunkiem jest pojeżdżenie na samej benzynie i sprawdzenie poprawności działania całego układu.
0 694 679 252 Maciek.
http://vagtech.otwarte24.pl
Avatar użytkownika
maciejek
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 31 stycznia 2009, o 16:51
Lokalizacja: Warszawa WB
Car:
Engine:

Postprzez jesion1982 » 12 lutego 2009, o 14:08

a wiec nie mam LPG,faktycznie jest to za uboga mieszanka,autkiem smigam caly czas bez zadnych przeszkod,ale boje sie ze bede mial problem z przegladem,a mieszkam na stale w holandii i wiem ze tu troszke inaczej patrza na takie sprawy,no i w przyszlosci jezeli chcialbym sprzedac Tolka,to podejrzewam ze tez bedzie mi ciezko,dlatego i tak chcialbym to zrobic...
Jak macie cos jeszcze to piszcie...
Wielkie Dzieki Ziomki!!
jesion
jesion1982
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10 lutego 2009, o 11:45
Lokalizacja: Oosterhout NL
Car:
Engine:

Postprzez gurszczak » 12 lutego 2009, o 14:32

jesion1982, bardzo prosze o zapoznanie się z regulaminem :evil: i odwiedzenie postu TUTAJ :arrow: viewtopic.php?t=12&postdays=0&postorder=asc&start=480 o którym ci już pisał kolega Sony,
Pozdrawiam Gurszczak

Obrazek

Gurszczak i jego Hultaj
Avatar użytkownika
gurszczak
Administrator
 
Posty: 630
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 06:05
Lokalizacja: Grudusk
Car: Hyundai
Engine: ix35

Postprzez sz.p.bartek » 14 lutego 2009, o 00:20

jesion1982 napisał(a):Ostatnio juz nawet uslyszalem ze prawdopodobnie uszkodzony jest sterownik silnika
-to koszt ok.2,5tys.zl.

Używka kilkaset zł.

Czy VAG wykazał jakieś błędy?
Toledo II TDI ASV+ Powered by TUNE-UP
Avatar użytkownika
sz.p.bartek
Forumowicz
 
Posty: 270
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 15:10
Lokalizacja: Trójmiasto
Car: ...
Engine: ...

Postprzez jesion1982 » 14 lutego 2009, o 15:14

Tam mam blad-17536 P1128-
Regulacja dlugookresowa paliwa
ogolny zakres obrotow
obciazenia
rzad cylindrow 1-mieszanka za uboga
tak wlasnie pokazal mi VAG
jesion
jesion1982
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10 lutego 2009, o 11:45
Lokalizacja: Oosterhout NL
Car:
Engine:

Postprzez maciejek » 14 lutego 2009, o 15:34

Popatrz TU , to powinno trochę rozjaśnić temat. Przepływomierz wymieniałeś na oryginał czy jakiegoś chińczyka? A tak z praktyki to masz problemy z pompą paliwa lub regulatorem ciśnienia na listwie.
0 694 679 252 Maciek.
http://vagtech.otwarte24.pl
Avatar użytkownika
maciejek
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 31 stycznia 2009, o 16:51
Lokalizacja: Warszawa WB
Car:
Engine:

Kontrolka diagnostyczna (Check Engine)

Postprzez woyti93 » 29 maja 2009, o 21:36

Witam miłych forumowiczów mam pytanie : w niedawno nabytym tolku nie zapala się kontrolka diagnostyczna(tłumaczenie z języka francuskiego) czy to może oznaczać,że sprzedawca wyciął mi jakiś numer czy po prostu jest to normalne zjawisko i nie ma czym się przejmować.Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Ostatnio edytowano 22 kwietnia 2011, o 14:34 przez woyti93, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
woyti93
Forumowicz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 19 maja 2009, o 09:31
Lokalizacja: Brzeg
Car:
Engine:

Postprzez koti » 29 maja 2009, o 21:38

Ale która kontrolka?
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
Avatar użytkownika
koti
Moderator
 
Posty: 1391
Dołączył(a): 4 sierpnia 2008, o 16:50
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Następna strona

Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron