[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Tematy ogólno-techniczne

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40, peter174

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Postprzez Danielek. » 30 sierpnia 2017, o 20:54

Być może przepływka pada i świruje z dawką mieszanki,mogą też być winne wtryski gazu które są nie szczelnei leją,nieszczelność w dolocie itp
Zaskoczę Cię bo drugi problem jest bardzo często spotykany w 1.6 a zaniedbanie często kończy się bolesną wymianą skrzyni ;-) Dokładnie chodzi o nity w mechanizmie różnicowym.

http://forum-mechanika.pl/threads/wymia ... nie.14382/
Avatar użytkownika
Danielek.
Forumowicz
 
Posty: 1853
Dołączył(a): 11 kwietnia 2011, o 21:34
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9

[ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Postprzez Kamil_N » 30 sierpnia 2017, o 21:02

Jak miałem swojego czasu problemy z falowaniem które próbowałem rozwiązać, to takie coś jak pozostawanie obrotów na kilku tysiącach bez opadania miałem jak bawiłem się przepływomierzem (odłączanie itp). Sprawdź styki czy nie zaśniedziały czy coś.
Avatar użytkownika
Kamil_N
Forumowicz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 5 października 2016, o 13:07
Lokalizacja: Opole Lubelskie
Car: 1M
Engine: 1.6 AKL

Re: [ALL] Dziwne i niespotykane usterki / pytania

Postprzez ginger_krk » 30 sierpnia 2017, o 23:02

Danielek. napisał(a):Być może przepływka pada i świruje z dawką mieszanki,mogą też być winne wtryski gazu które są nie szczelnei leją,nieszczelność w dolocie itp


tylko jeśli nie ma różnicy czy jadę na gazie czy na benzynie to to raczej wtryski nie mogą mieć tu nic do czynienia?
Nieszczelność w dolocie - były wymienione wszystkie uszczelki, sprawdzone przewody i wymieniona gruszka doładowania dynamicznego.

Czy przepływka wykaże jakiś błąd po podpięciu programu ? Bo żadna kontrolka się nie świeci.

EDIT:
Danielek. napisał(a):Zaskoczę Cię bo drugi problem jest bardzo często spotykany w 1.6 a zaniedbanie często kończy się bolesną wymianą skrzyni ;-) Dokładnie chodzi o nity w mechanizmie różnicowym.


Typ skrzyni DUU. Nity wymienione na śruby 03/2016. No mam nadzieję, że tak szybko się to nie powtórzy. Od tego czasu przejechane jakieś 27-30 tys.
Może to tylko wrażenie ale większy opór stawiają przy jak auto się mocniej "rozgrzeje".


EDIT: Jeśli komuś to pomoże na przyszłość to u mnie się okazało, że winnym wariacji obrotów był czujnik temperatury płynu chłodniczego - Wymiana własnymi rękoma + sam koszt czujnika 46,00

Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
ginger_krk
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 27 sierpnia 2017, o 18:33
Lokalizacja: kraków
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.6

Poprzednia strona

Powrót do Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron