[1M] Trzęsie kierownicą

Tematy ogólno-techniczne

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40, peter174

Postprzez marek_igor » 17 lipca 2012, o 20:26

Dobra problem rozwiązany.... jestem qrwa 500zł w plecy i prawdopodobnie dobre przyguby wyrzuciłem...

Byłem teraz zamienić tylne koła na przód... i co ? jest spokój.... drgania zniknęły...

Przez swoją głupotę że nie zrobiłem tego od razu... niestety wprowadziło mnie to w błąd, że na zimówkach też miałem bicie, a na tych letnich w tantym roku było wszystko ok. W tym roku pojechałem je wyważyć, bo po ściągnięciu zimówek drgania zostały.... Dlatego, że w zawieszeniu było wszystko ok, zmieniłem te zasrane przeguby, które po wymontowaniu okazały się nie takie złe. Ale obstawiałem, że przy tej mocy i momencie może nawet minimalny luz dawać się we znaki... cóż poprawa była, ale drgania nie zniknęły do końca.
Teraz powód drgań jeździ na tylniej osi.
"... co zbudowała Alfa to nie samochód, to co Alfa zbudowała to 4 metry sztuki" J. Clarkson
Avatar użytkownika
marek_igor
Sponsor
 
Posty: 2000
Dołączył(a): 29 września 2011, o 06:32
Lokalizacja: Niepołomice
Car: Alfa 166
Engine: 2.4 jtd

Trzęsienie kierownicy podczas przyśpieszania

Postprzez zielony1221 » 16 listopada 2012, o 00:02

Witam
Dziś byłem u mechanika wymienić amory z tyłu a z przodu gumki od stabilizatorów , przyjechałem na 17 i od razu przy okazji zmieniłem na zimowe koła 15 cali na stalówkach i gdy odjechałem od mechaników zauważyłem że trzęsie mi kierownicą dość mocno od 110 gdy przyspieszam a gdy puszcze gaz to nie trzęsie , myślałem że to przez nie wyważenie koła ale odpada bo zrobiłem i dalej bile jak myślicie co to może być może to wina mechaników??
zielony1221
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 8 kwietnia 2012, o 13:01
Lokalizacja: rzeszow
Car:
Engine:

Postprzez Łojek » 16 listopada 2012, o 00:06

Przegub wewnętrzny do wymiany wg mnie...
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Było 123KM, 264 Nm, było 143KM i 314Nm, jest 165KM,365Nm
Moja replika dakarowej Yamahy...
https://picasaweb.google.com/108651862641483365846
Łojek
Forumowicz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 7 października 2012, o 11:10
Lokalizacja: Olsztyn
Car: 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Postprzez zielony1221 » 16 listopada 2012, o 10:11

Wątpie przegub był wymieniany a po drugie takiego trzęsienia wgl nie było przed przyjazdem do mechanika na 17 225/45 ;/
zielony1221
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 8 kwietnia 2012, o 13:01
Lokalizacja: rzeszow
Car:
Engine:

Postprzez vwir » 16 listopada 2012, o 10:54

Zamień koła przód/tył miejscami i zobacz, czy mu przejdzie. Jeśli tak to krzywa opona/felga.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Postprzez zielony1221 » 16 listopada 2012, o 12:20

byłem własni u nich i okazało się że z przodu w prawym kole mam do wymiany tuleję , umówiłem się na 14 zobaczymy co to bd;d

[ Dodano: 2012-11-16, 15:39 ]
Jednak tuleja nie pomogła ;/ jade zmienić na 17 może pomoże to w tedy bd wiadomo co jest grane ;d

[ Dodano: 2012-11-16, 17:07 ]
zmieniłem koła na 17 225/45 i problem troszeczke ustał tak że od 110 - 120 lekko trzęsie a następnie przechodzi czyli tak jak miałem wczesniej , nie mam już sił co to może być ;/

[ Dodano: 2012-11-16, 18:29 ]
Ma ktoś jakiś pomysł????????????
zielony1221
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 8 kwietnia 2012, o 13:01
Lokalizacja: rzeszow
Car:
Engine:

Postprzez Kuri22 » 17 listopada 2012, o 16:35

zielony1221,

Może głupie pytanie ale czy wyważali koła ?? Objawy najbardziej pasują do źle wyważonych kół.
“Z jaką maksymalną prędkością można przejechać ten zakręt? Z każdą…” (Sobiesław Zasada)
Obrazek
Avatar użytkownika
Kuri22
Forumowicz
 
Posty: 172
Dołączył(a): 16 marca 2012, o 20:36
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.6 8V AKL

Postprzez zielony1221 » 17 listopada 2012, o 18:32

wyważałem ale co jest najlepsze zmieniłem na 17 225/45 i trochę mniej trzęsie muszę chyba szukać winy w napędzie tylko gdzie?oO
zielony1221
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 8 kwietnia 2012, o 13:01
Lokalizacja: rzeszow
Car:
Engine:

Postprzez kebziu » 17 listopada 2012, o 19:12

sprawdz śruby mocujące przegób wewnętrzny. lubią się odkręcić... co u mnie nastąpiło wczoraj... ale w pore zauwarzyłem i dzis już po problemie.
Kebziu
Polecam RB auto Olsztyn ulica Kołobrzeska 50.
Avatar użytkownika
kebziu
Forumowicz
 
Posty: 197
Dołączył(a): 11 listopada 2011, o 22:52
Lokalizacja: Jednorożec
Car:
Engine:

Postprzez Pendzik » 15 kwietnia 2013, o 20:44

Witam mam taki mały problem. Jadąc dzisiaj autem w zakresie prędkości od 120-160 km/h dodając gazu czuć wibracje na kierownicy, a jak puszcze gaz wibracje ustają. Poniżej i powyżej tej prędkości wibracje nie są wyczuwalne albo w dużo mniejszym stopniu. Co obstawiacie?
Avatar użytkownika
Pendzik
Forumowicz
 
Posty: 144
Dołączył(a): 28 sierpnia 2011, o 07:58
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Car:
Engine:

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron